یزدفردا: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیامی صادر کرد.

به گزارش یزدفردا: متن کامل پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

پس از حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران نظامی و عدم واکنش صریح جامعه بین الملل به این اقدام خبیثانه، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه سربازان مقتدر،سرآمد و خوشنام ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله» نسبت به تنبیه این رژیم منحوس به شکلی عزت مندانه در سایه ایمان،توانمندی شاخص،ظرفیتی خیره کننده ،هماهنگی و دقتی فوق العاده بالا اقدام کرد.

این میدان‌داری شکوهمند و عبور از پیشرفته‌ترین سامانه های ضدهوایی و ضدموشکی با سیستم‌هایی بسیار پیچیده و چندلایه جایگاهی ماندگار و ظرفیتی پایدار از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع از میهن و مبارزه با استکبار و ظلم را به رخ جهانیان کشید.

با درود بر شهدای عرصه ایثار و مقاومت به ویژه شهدای موشکی و هسته ای، ضمن پاسداشت و قدردانی از اقدام ارزشمند نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب و هم افزایی تمام مجموعه های اطلاعاتی،امنیتی و انتظامی موثر در این عملیات،سربلندی روز افزون کشور عزیزمان را تحت فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و عنایت صاحب الزمان (عج) در عرصه های مختلف به ویژه زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت را از خداوند متعال مسئلت دارم.

دشمنان به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی بدانند هیچ گونه تجاوز و اقدام جنایتکارانه ای نسبت به جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و عبور از خطوط قرمز به فضل الهی،بصیرت مردمی و توانمندی های شاخص امنیتی و نظامی واکنشی سخت از سوی ملت شهادت به همراه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا