یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل بیانگر این بود که ثابت کردیم که جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوز متجاوزان به خاک و حریم این کشور سکوت نخواهد کرد.

به گزارش یزدفردا: سردار حسین زارع‌کمالی ضمن تبریک اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران اظهار کرد: این اقدام در شب گذشته به دستور فرمانده معظم کل قوا در راستای تنبیه متجاوز و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی به ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

وی افزود: این اقدام بیانگر این بود که جمهوری اسلامی ایران در راستای عزت و اقتدار خود و حفظ ارزش‌های خود با احدی مصامحه ندارد و برخورد جدی و درشأن را با این افراد انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: علیرغم حمایت‌های بیش از ۱۰ کشور از رژیم سفاک صهیونیستی در حملات شب گذشته شاهد اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بودیم؛ از حیث نظامی از وضعیت فوق‌العاده خوبی برخوردار هستیم که این قدرت نظامی به دلیل جانفشانی بزرگانی و شهدای انقلاب همچون شهید طهرانی مقدم و شهید میرحسینی است.

وی اقدام ایران را دفاع مشروع عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای تنبیه متجاوز و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی به ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، بنابراین یک دفاع مشروع بود و ثابت کردیم که جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوز متجاوزان به خاک و حریم این کشور سکوت نخواهد کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا