یزدفردا: مدیرکل روابط عمومی استانداری از برگزاری ادامه نشست های خبری شهرستانی استاندار پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: "علی صالحی" با اعلام این خبر افزود: در ماه مبارک رمضان 7 نشست خبری ویژه، به تفکیک برای خبرنگاران شهرستانهای تفت، اشکذر، اردکان، میبد، بافق، مهریز و مروست برگزار گردید. وی افزود: این نشست های خبری برای سایر شهرستانهایی که هنوز نشست های آنان برگزار نشده برای پس از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی گردیده و به زودی از سر گرفته خواهد شد.

صالحی با اشاره به برخی انتقادها در خصوص تقدم و تاخر در برگزاری نشست های خبری شهرستانی گفت: از آنجا که برگزاری این نشست ها صرفا فرصتی برای پاسخ به سئوالات و شبهات خبرنگاران هر شهرستان است لذا تقدم و تاخر در برگزاری این نشست ها تفاوتی در اصل موضوع ندارد و این نشست ها با توجه به هماهنگی با فرمانداری هر شهرستان در دستور کار قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی استانداری ادامه داد: شرایط برگزاری نشست ها برای تمامی شهرستانها یکسان بوده و خبرنگاران همه شهرستانها بر اساس پروتکل تعریف شده زمان کافی برای دریافت پاسخ های خویش را در حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی خواهند یافت.

وی تاکید است: نشست خبری استانی استاندار یزد نیز با حضور نمایندگان خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و محلی، پایگاههای خبری و فعالین خبری در فضای مجازی در پایان برگزاری نشست های خبری تمامی شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

یادآور می شود نشست خبری خبرنگاران شهرستانهای بهاباد، خاتم، ابرکوه و زارچ در آینده نزدیک به صورت جداگانه با حضور استاندار یزد و مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار خواهد شد. ​​​​​​​

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا