یزدفردا: به دنبال پیش بینی‌های هواشناسی یزد مبنی بر فعالیت سیل آسای سامانه بارشی در این استان، بامداد امروز بسیاری از مناطق استان شاهد بارش سنگین باران و در برخی مناطق ییلاقی و کوهستانی بارش برف بهاری بودیم.

به گزارش یزدفردا: بیشترین بارش‌های شبانه روز گذشته در استان یزد مربوط به ده بالا به میزان ۲۶ میلیمتر، بنادک سادات به میزان ۲۱.۷ و سلطانب سانیج به میزان ۲۱ میلیمتر بوده است.

بیشترین بارش برف گزارش شده از ییلاقات شهرستانهای تفت و مهریز نیز مربوط به ده بالا به ارتفاع ۱۷ سانتیمتر، سلطانب ۱۲ و منشاد ۱۰ سانتیمتر بوده است.

شهر یزد نیز بی نصیب از بارشهای شدید شب گذشته نبود به طوری در بیشترین بارشها از ایستگاه راه آهن و نمایشگاه بین المللی به میزان ۷.۳ میلیمتر گزارش شده است.

کمینه دمای شبانه روز گذشته در بیداخوید و علی آباد با دمای صفر درجه و بیشینه آن از بافق با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد ثبت شده است. دمای شهر یزد نیز طی این مدت بین ۱۰ تا ۲۱ درجه در نوسان بود.

بنا بر پیش بینی‌های هواشناسی استان در هفته جاری به طور متناوب شاهد گذر امواج جوی از روی استان خواهیم بود که عمده پیامد آن وزش باد به نسبت شدید تا شدید، رگبار و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا