یزدفردا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اقدام تنبیهانه سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی با تصویب شورای عالی امنیت ملی و همت غیورمردان سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخوان‌های رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

به گزارش یزدفردا: علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در اجتماع مردم یزد در راستای تجدید میثاق با شهدا و اعلام حمایت از اقدام سپاه پاسداران در گلزار شهدای خلدبرین ضمن عرض ارادت به شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای یزدی مدافع امنیت در حادثه تروریستی راسک گفت: اقدام تنبیهانه سپاه پاسداران علیه رژیم منحوس صهیونیستی با تصویب شورای عالی امنیت ملی و همت سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غیورمردان سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخوان‌های رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

وی افزود: وعده انتقام داده بودیم و اینک انتقام گرفتیم و به قول سردار سلامی این تنها یک اقدام محدود بود؛ دنیا به ویژه رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و استکبار جهانی از این اقدام محدود ایران ترسیده است و سئوال من از مستکبران این است که آیا شما توان مقابله با این ملت غیور و توانمند را دارید؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه این حمله یک سیلی محدود به رژیم غاصب صهیونیستی بود، گفت: دنیای استکبار از ترس با تمام توان خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و این زمانی بود که مردم ایران در امنیت کامل بوده و با ایمان به توان نیروهای نظامی کشور در حال استراحت بودند.

وی ادامه داد: با رمز «یا رسول الله» صد‌ها فروند پهبپاد و موشک در انواع و اقسام با تاکتیک‌های مختلف سرزمین‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در نوردیدند؛ آن گنبد آهنین که از آن سخن می‌گفتند چه شد؟ آن ارتش قوی که دم از قدرت و تجهیزات فوق‌العاده‌اش می‌زدند چه شد؟

عزیزی عنوان کرد: روی سخنم با رژیم پوشالی صهیونیستی است، شما تنها یاد گرفته‌اید که کودک‌کشی کنید و همگان بدانند همچون گفته سردار دلها، شهید سلیمانی، حریف این رژیم منحوس ما هستیم و ما همه آماده‌ایم تا پا در رکاب کنیم و به مبارزه با اسرائیل بپردازیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای موشکی حاج حسن تهرانی مقدم و دانشمند موشکی استان یزد شهید سید رضا میرحسینی که دستان رزمندگان اسلام را در زمینه موشکی پر کردند افزود: امام خمینی (ره) نهال سپاه پاسداران را بنا نهاد تا در چنین روز‌هایی برای دفاع از دین، نظام و انقلاب اسلامی در میدان باشند و افتخار سبزپوشان سپاه این است که رهرو ولایت مطلقه فقیه هستند‌.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا