یزدفردا: در نخستین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری یزد در سال 1403، در خصوص عملکرد سال گذشته، پروژه ها، مسائل و مشکلات شهری و شهروندی و واحدهای شهرداری در تمامی زمینه ها بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش یزدفردا: نخستین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری یزد در سال 1403 با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار، عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین شهرداری، مدیران مناطق پنجگانه، رؤسای سازمان ها و مدیران ستادی شهرداری برگزار شد که ضمن بررسی عملکرد سال گذشته شهرداری، بر تسریع در اجرای برنامه ها و پروژه های سال جاری تأکید شد.

شهردار یزد در این نشست ضمن بررسی مطالب ارائه شده، از مدیران شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق در زمینه اجرای برنامه ها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوبتر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند.

وی با بیان این که هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت شهروندان است، تصریح کرد: بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان دارالعباده، هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران ما در شهرداری، توجه به این اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیت های خود قرار دهند.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست اظهار کرد: بحمدالله سال گذشته مجموعه شهرداری توانست موفقیت های چشمگیری کسب کند و ما رجاء واثق داریم تا در سال جدید که با درایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان، ارائه دهیم.

وی تأکید کرد: تمامی معاونت ها، مدیران مناطق پنجگانه، رؤسای سازمان های تابعه و مدیران واحدهای مربوطه با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان را از مهمترین وظایف برشمرد و خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.​​​​​​​

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا