یزدفردا: فرمانده انتظامی سیرجان از پایان قدرت نمایی و عرض اندام ۱۴ نفر اراذل و اوباش در عملیات‌های یک ماه اخیر پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ جواد خواجه پور امروز اول اردیبهشت ماه در تشریح این خبر گفت: در فروردین ماه سال جدید و افزایش حضور و عبور مسافران نوروزی در شهرستان سیرجان، طرح‌های پلیس در حوزه برخورد با اراذل و اوباش با جدیت بیشتری اجرا شد.

وی افزود: در این مدت ۱۴ نفر از اراذل و اوباش که مرتکب جرائمی همچون تیراندازی، نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده کشی و مزاحمت برای نوامیس شده بودند، دستگیر و چهار قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد از آنها کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به استمرار طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش و دیگر مخلان نظم و امنیت اظهار کرد: پلیس با این قشر اندک و دیگر کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، با جدیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: طی یک ماه گذشته طرح‌های متعددی در حوزه مبارزه با سرقت خودرو در هرستان سیرجان به اجرا در آمد و ۱۵ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت کشف شد و در مجموع ۹۳درصد افزایش کشف انواع سرقت خودرو را داشتیم.

خواجه پور بیان کرد: بیشتر سرقت‌ها مربوط به خودروهای فاقد سیستم امنیتی و محافظتی مناسب است که از مالکان اینگونه خودروها می‌خواهیم برای پیشگیری از سرقت، از تجهیزات بازدارنده و لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی استفاده کنند و شب ها تا حد امکان از پارکینگ استفاده و از پارک وسایل نقلیه در معابر فاقد روشنایی پرهیز کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا