یزدفردا: مجتبی لاله زاری با اشاره به اجرای نمایش « تئاتر پفکی» ویژه کودکان و نوجوانان در یزد گفت: این نمایش با هدف آموزش و همچنین ایجاد محیطی شاد برای کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها طراحی و در حال اجرا است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ وی افزود: این نمایش به نویسندگی مهدی رجبی و کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی لاله زاری از 23 فروردین ماه آغاز شده است و همچنان نیز در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در حال اجرا است.

لاله زاری بیان کرد: ما سعی کرده این نمایش خود را به نحوی طراحی و اجرا کنیم که خانواده ها نیز بتوانند در این نمایش حضور پیدا کنند و در کنار فرزندان خود به تماشای آن بپردازند.

وی گفت: سعید خبیری، محمد خیراندیش، مصطفی لاله زاری، محمد لاله زاری، آدرینا عالم رجبی، حدیث فلاح، ریحانه آقا گل، ریحانه رضی، یگانه فرقانی، ثمین جانفدا، دایانا حاتمی، فاطمه کشاورز، امیر علی نصیری، علی دیبا و علی حیدری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

لاله زاری ادامه داد: علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند با مراجعه به وب سایت گیشه 10 بلیط آن را تهیه کنند و همچنین علاقمندان می توانند جهت تهیه و رزرو سالن با شماره 09133576870 تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا