یزدفردا: رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: همدلی و هم افزایی سازنده اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان و کمیسیون گردشگری شورای شهر و شهرداری یزد در توسعه پایدار گردشگری شهر میراث جهانی یزد، افزایش می یابد.

به گزارش یزدفردا: بی بی فاطمه حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد افزود : در این جلسه از کمیسیون که مدیرکل اداره میراث فرهنگی حضور داشت خواهان برگزاری شب های فرهنگی یزد در موزه تهران شد.

به گفته وی: در حوزه خواهر خوانده ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده ها، اعلام آمادگی کرد.

حقیرالسادات ادامه داد: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان های مربوطه توجه شود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: همچنین در این جلسه همکاری میراث فرهنگی و شهرداری درخصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطر های احتمالی حفظ گردد.

حقیرالسادات در پایان گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان با مشارکت نهاد ها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا