یزدفردا: بصیرت و دوراندیشی حکیمانه حضرت امام (ره) در تشکیل نهادی مقتدر و جهادی و برخاسته از متن مردم و انقلاب، برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های جبهه ضدانقلاب و معاندین نظام اسلامی به نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در همان روزهای نخستین پس از پیروزی انقلاب در بهمن ۱۳۵۷ از الطاف الهی و جلوه‌های حمایت خداوندی از ملت ایران به شمار می‌رود.

پاسداران جان برکف، در طول همه سال‌ها به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمام تهدیدها را به جان میخرند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب میسازند و به بهای جان خود، نظام مقدس اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، در امان نگه میدارند.

وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی نیز، بار دیگر باعث غرور و شعف ملت شریف ایران و مسلمانان جهان شد.

اینجانب سالروز تأسیس سپاه را به فرماندهان پرتلاش و کارکنان خدوم و ایثارگر سپاه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون خادمان این عرصه، تحت فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز(مد ظله‌العالی) از بارگاه الهی خواستارم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا