یزدفردا: نشستی با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشوری، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد و عضو شورای اسلامی شهر یزد با دکتر جوکار، به منظور ارائه گزارش عملکرد وراه اندازی اردوگاه‌ تربیتی دانش آموزی در استان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: دکتر جوکار در این نشست با اشاره به فعالیت‌های اثربخش در اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان در سطح کشور، گفت: اینکه اتحادیه به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد، باعث تفاوت این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر شده، که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان، سرآمد تشکل‌های دیگر است، افزود: شاهد اقدامات اثربخش و موثر توسط این مجموعه در طول سال هستیم و آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف اتحادیه های اسلامی دانش آموزان هستیم.

نماینده مردم، با اشاره به اینکه مدرسه برای فعالیت های آموزشی دانش آموزی، خوب است؛ اما انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی صرفا در محیط کلاسی، اثربخشی لازم ندارد و بهترین مکان برای فعالیت پرورشی و یادگیری مهارت‌ها، محیط اردوگاهی است.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس، با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند اردوگاه دانش آموزی مناسب است، اضافه کرد: با وجود این مکان، می توان برنامه ریزی جهت اقدامات و فعالیت های پایدار در طول سال داشت؛ هر چند آموزش و پرورش اردوگاه های بسیاری در استان دارد، ولی به دلیل کمبود اعتبار وبودجه، عملیات عمرانی و نگهداری بسیار پایین است .

وی ادامه داد: دانش آموز با حضور در یک فضای اردوگاهی و خارج از مدرسه، احساس بهتری برای همراهی با مربی خواهد داشت و آن زمان بهترین موقع برای انتقال مفاهیم انقلابی و ترویج گفتمان دینی به آنهاست.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا