تابش  با درخواست از رییس مجلس :

خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به  دروغ‌پردازی برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها  مچون صراط‌ نیوز، روزنامه رسالت، خبرگزاری فارس، شبکه ایران و رجانیوز و برخورد قاطع با عوامل آن شد

+

تصویر نامه

یزدفردا :دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی که رونوشتی از آن برای وزیر اطلاعات، وزیر ارشاد، وزیر کشور و وزارت دادگستری ارسال شده با اشاره به دروغ‌پردازی برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها همچون صراط‌نیوز، روزنامه رسالت، خبرگزاری فارس، شبکه ایران و رجانیوز خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل آن شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا ، متن کامل نامه محمدرضا تابش به علی لاریجانی کهنسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته بدین شرح است:

جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

به دنبال هتک حرمت به مقبره مرحوم آیت ا... خاتمی و شهید آیت ا... صدوقی برخی سایت های خبری و خبرگزاری فارس در خبر و sms های ارسالی تلویحاً و یا صریحاً این حرکات غیر اخلاقی و وقیحانه را به اینجانب و اصلاح طلبان نسبت داده اند.
گرچه مردم شریف استان دارالعباده یزد که به منش و روش وابستگان شهید محراب و مرحوم آیت ا... خاتمی نیک واقفند، پذیرای این ادعاهای غیر واقعی نخواهند بود اما پیگیری حقوقی و قضائی موضوع می‌تواند پرده از واقعیات بردارد و هتاکان و مغرضین که از بین بردن وحدت در جامعه را هدف قرار گرفته اند نزد افکار عمومی رسوا سازد.
ضمن ارسال متن مکاتبه با استاندار محترم استان یزد به انضمام تصویر مطالب منتشره در برخی سایت‌ها و خبرگزاری فارس، به عنوان خدمتگزار کوچک ملت شریف ایران و عضوی از مجموعه نمایندگان مجلس پرافتخار شورای اسلامی از جنابعالی انتظار دارم در مقام ریاست مجلس شورای اسلامی به مسئولان وزارتخانه‌ها و دستگاههای ذیربط مؤکداً توصیه فرمائید تا اصل قضیه و مطالب درج شده در سایت ها و خبرگزاریهای فوق الذکر را مورد بررسی قرار داده، مردم را در جریان واقعیات امر قرار دهند و عوامل این قضایا و هتاکان و تهمت زنندگان و دروغ پردازان را به سزای اعمال ننگین خویش برسانند.

پیشاپیش از مراحم شما سپاسگزارم. اعلام نتیجه مزید امتنان است.




با تشکر و احترام
محمدرضا تابش

 

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا