روند اجرائی تدوین سند توسعه شهرستان صدوق با حضور نماینده مردم یزد و صدوق آغاز شد

یزدفردا:اولین جلسه تهیه و تدوین سند چشم انداز و توسعه شهرستان صدوق در محل سالن کوثر فرمانداری صدوق با حضور مهندس اولیاء برگزار شد.
در این جلسه فرماندار شهرستان صدوق جهت دادن و آینده نگری در کلیه مباحث مرتبط با شهرستان از جمله مباحث اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی را با اهمیت ذکر کرد و اظهار داشت: سند چشم انداز و توسعه شهرستان صدوق گام مهمی است در راستای مطالعه وضع موجود شهرستان و برنامه ریزی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای آینده شهرستان که با جامع نگری و برنامه ریزی دقیق اهداف و برنامه های شهرستان برای سالیان متوالی مشخص ، برنامه ریزی و اجرایی گردد. سعید عبداللهی ، از شهرستان صدوق به عنوان اولین شهرستان در تهیه و تدوین سند توسعه وچشم انداز در استان یاد کرد و تاکید نمود کلیه ادارات، دانشگاه ها ، نخبگان و افراد صاحب نظر می بایست برای تهیه و تدوین این مهم بسیج شوند.
در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان های یزد و صدوق تدوین سند چشم انداز و توسعه شهرستان را بسیار ارزنده دانست و استفاده از ظرفیت های فکری موجود در شهرستان و بهره مندی از نظرات افرادی که برای توسعه شهرستان دغدغه خاطر دارند را حرکتی رو به جلو در تدوین این سند ارزیابی کرد.
علی اکبر اولیاء نکته مهم در تدوین سند توسعه و چشم انداز شهرستان را حرکت در فضای اسناد بالادستی عنوان کرد و اظهار داشت برنامه چهارم توسعه و همچنین برنامه پنجم که در دست تدوین است می بایست ابعاد گوناگون آن در تدوین سند توسعه شهرستان مدنظر قرار گیرد.
وی نحوه تعامل شهرستان صدوق با مرکز استان و شهرستان های همجوار را از موارد مهم در تدوین سند یاد شده عنوان نمود.
عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار امیدورای کرد با تشکیل جلسات مستمر و زمان بندی شده مشاور با مسئولان فرمانداری ، نخبگان و صاحب نظران ، سند چشم انداز شهرستان را در زمان مقرر تدوین و به تصویب نهائی برسانند.
وی اطلاع رسانی از روند تنظیم سند در قالب خبر نامه و سایت برای دریافت نظرات و پیشنهادت علاقه مندان به توسعه شهرستان را ضروری دانست و از دست اندرکاران و مجریان تدوین سند توسعه شهرستان تقدیر و تشکر کرد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا