لیست مشترک چند چوغور

در حالی که هنوز چند ماهی تا انتخابات شوراها باقی مانده است و هنوز هم زمان برگزاری آن به طور کامل مشخص نشده است که این انتخابات با همتای خود یعنی انتخابات خبرگان در چه شرایطی برگزار می شود، چند چوغور کیوون مآب نیمچه سیاسی یزدی، لیست مشترک برای انتخابات شورای شهر در داده اند.
این چوغورها که در جمع های غیردولتی دنبال شام شب خود هستند، با چسباندن خود به یک جبهه خاص سیاسی، در توهم نشستن بر صندلی یک پست و مقام هستند( حالا هر چی شد، شد)
این نیمچه جوجه ها که پرو پُوت چندانی هم ندارند، با اضافه کردن اسامی چند شخصیت صاحب نفوذ و برجسته به لیست مشترک خود! در خیالات، خود را روی صندلی شورای شهر می بینند.
چند تن  از این چوغوروک ها که دارای مدارک تحصیلی  بالای سیکل هستند و تا مقطع دیپلم ردی پیش رفته اند، در حال بردن آبروی دیگر فعالان برجسته این جناح می باشند، با این حال من معتقدم در هر جمعی حتی NGO به کیوون و دو برره ها نیاز دارد، با این حال این گونه عمل کردن ولیست دادن هم یکی از هزار راه نرفته ای است که در پیشه این افراد است.
از نکات جالب توجه برگزاری جلسات منظم هفتگی با حضور شخصیت هایی همچون قلیان و چایی است که در بعضی شرایط خاص مثل پرونده هسته ای ایران، برادر مینی پیتزا هم به جمع اضافه می شود البته هر سه نفر یه مینی، از سوی دیگر جلسات محرمانه انها در خارج از استان و به دور از چشم عقاب ها در خصوص مخلفات توتون قلیان هر ده روز یکبار برگزار می شود چه برسد به بناب! و تا 9 روز بعد این افراد در توهم باقی می مانند تا روز دهم فرا رسد.
با این شرایط انتخابات بسیار باحالی خواهیم داشت و حتما منتظر باشید که ببینید چه می کنند این چوغوورها ..

 

وبلاك روزنوشت: مهدي زمانزاده  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا