ابرکوه رحیم میر عظیم سرپرستی یزدفردا "جمعی از خانواده شهداء و ایثارگران شهرستان ابرکوه  با امضاء طوماری خطاب به دکتر لاریجانی به نطق مهندس علی اکبر  اولیاء نماینده  یزد و صدوق اعتراض کردند .
متن این طومار که نسخه ای از ان در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر می باشد :


سرور ارجمند و معزز جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با اهدای سلام و ادب
مردمان یکی از پهناورترین استان های کشور که بیش از 70 درصد از اراضی آن را بیابان های سخت در بردارد هنوز با عناوینی چون شهر دارالعباده و شهر قنات، قنوت و قناعت از سخت کوشترین انقلابیان این دیارند.
لازمه مدیریت این استان فرهنگی و صنعتی، مردی از تبار ولایت و دیندار و مجاهدی ستبر را می طلبد تا بتوان قله های افتخار را با تمامی مشکلات و کمبودها فتح نمود.
بی شک در دهه توسعه و عدالت، توجهات خاص به استان محروم یزد و بویژه شهرستان های محروم آن از جمله بهاباد،طبس، هرات و مروست ،ابرکوه و... ،از توصیه های موکد ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و ریاست جمهوری در راستای عدالت محوری است.
گوئی از آستین آسمان، مردی از خانواده شهدا و بسیجی ولایت مدار، که سوابق بیش از دو دهه آن،در بخشهای مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه مهندسی سپاه و مدیریت ده ها پروژه بزرگ در سازندگی بعد از جنگ تحمیلی،جزء لاینفک مدیریت این استان به شمار امد تا سوابقی درخشان که اجمالأ به شرح ذیل به آن اشاره خواهد شد بار سنگین مسئولیت مدیریت استان را طی سه سال گذشته به دوش گرفته است.
تلاش های بی دریغ شبانه روزی آقای مهندس محمد رضا فلاح زاده تا جائی زبانه کشید که در دولت نهم در کشور به عنوان بهترین استاندار کشور در امور جوانان و اخیرأ در هفته تعاون به عنوان استاندار نمونه کشور انتخاب شده است.
زرین ترین سند فرهنگی نامبرده، پیگیری شبانه روزی، جهت تشریف فرمائی رهبر معظم انقلاب در سال 1386 به دیار خشک یزد گردید تا طعم خوش و گوارائی را از وجود معظم له به مردمان انقلابیش بچشاند.
آنچه اخیرأ در نطق پیش از دستور مجلس محترم شورای اسلامی توسط یکی از نمایندگان استان (آقای علی اکبر اولیا) گوئی از سر احساس و با اشاراتی خاص بیان شده است،نه تنها موجب ممانعت نمی گردد بلکه عزم این مرد دلیر را جهت پیگیری امور کلی استان دو چندان می نماید. سند و افق چشم انداز این استان همچون سوابق و مجاهدت های دوران انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی، سر لوحه تلاش های نامبرده بوده و خواهد بود.
با ارادت به جنابعالی و دیگر ارکان نظام ما امضاء کنندگان ذیل جمعی از خانواده های شهیدان والا مقام شهرستان ابرکوه به حضرتعالی اعلام داشته و خدای خود را شاهد می گیریم که مردی مجاهد، انقلابی سختگوش و مخلص بهترین گزینه مدیریت استان می باشد و امید است با پیگیری های شما از هرگونه تخریب گرائی بدون واقعیت که موجبات آشفتگی و بر هم زدن فضای وحدت جامعه می گردد پیشگیری به عمل آید. باشد تا با توجهات حق تعالی به برکت دعای مردمان این استان پشتوانه جنابعالی و جناب آقای مهندس فلاح زاده گردد.
جمعی از خانواده شهداء و ایثارگران شهرستان ابرکوه

طومارجمعی از خانواده شهداء و ایثارگران شهرستان ابرکوه در اعتراض به نطق  اولیاء نماینده  یزد و صدوق

طومارجمعی از خانواده شهداء و ایثارگران شهرستان ابرکوه در اعتراض به نطق  اولیاء نماینده  یزد و صدوق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا