اولین سفر شهرستانی یزدفردا :

فردائیان  به دعوت فرماندار شهرستان خاتم  در معیت مشاور استاندار و رسانه های فعال استان  به   خاتم می روند


سردبیر  "در راستای  نشست های یزدفردا با مدیران استان ،و در سومین نشست و گزارش رسانه ای با برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی های به عمل آمده در آینده نزدیک میهمان سید ناصر امامی فرماندار شهرستان خاتم خواهیم بود .

با توجه به هماهنگی به عمل آمده سید عبدالمجید قائم محمدی 
مشاور استاندار ورییس روابط عمومی استانداری یزد به همراه گروهی از رسانه های فعال استان نیز همسفران فردائیان در این سفر شهرستانی خواهند بود .

حضور فردائیان در شهرستان های استان به نشست با فرماندار ومسئولین محدود نخواهد بود و با برنامه ریزی های صورت گرفته قصد داریم تا با هر حضور ،شهرستان مورد نظر معرفی و با ارتباط مستقیم با مردم شهرستان مشکلات ،کمبود ها و موفقیت های شهرستان نیز به صورت جامع منعکس گردد .

بدینوسیله از تمام فردائیانی که علاقمند به همراهی گروه خبری یزدفردا هستند دعوت به عمل می آید تا با ثبت نام در ذیل همین خبر (البته شماره تماس جهت هماهنگی فراموش نشود )ما را در این سفر همراهی نمایند و  نکته مهمی که برای افراد همراه یزدفردا ضروری و در راس برنامه قرار دارد انعکاس گوشه ای از سفر با موضوع آزاد در یزدفردا خواهد بود و کسانی که فرصت حضور ندارند،نیز  می توانند دغدغه های خود و مواردی که به نظرشان باید در این سفر مد نظر قرار گیرد انعکاس داده تا انشالله با دستی پر از سفر شهرستان خاتم  باز گردیم .
فردائیان مقیم هر شهرستان نیز می توانند با ثبت نام در یزدفردا در شهرستان همراه گروه باشند و با توجه به شناخت دقیق از اوضع منطقه ما در دستیابی به اهداف سفر یاری دهند .

پیشاپیش
از همراهی داوطلبانه فرماندار رسانه ای شهرستان خاتم تشکر نموده  و امید واریم که بتوانیم در انعکاس مشکلات شهرستان به مسئولین و انعکاس فعالیت های صورت گرفته   وهمچنین  توانمندی های شهرستان خاتم گامی مثبت برداریم .

در پایان امید واریم دیگر شهرستان های استان نیز از پتانسیل های موجود رسانه های استان در جهت معرفی شهرستان خود و همچنین توانمندی های بالقوه استان به بهترین شکل استفاده نمایند .


یزدفردا تا 24 ساعت قبل از سفر آماده دریافت نقطه نظرات کاربران فردائی بوده و امید واریم همشهریان اهل شهرستان خاتم با استقبال از این حرکت رسانه ای مسائل و مشکلات موجود شهرستان را انعکاس و پاسخ های بی واسطه مسئولین را دریافت نمایند .

در صورت وجود امکانات لازم جهت مخابره خبر گزارش تصویری حضور در شهرستان خاتم به صورت آن لاین تقدیم فردائیان خواهد شد .



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا