نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت:پيروزي حزب الله لبنان، اميدي تازه براي آرمانهاي بلند "روز قدس" و مظلومين جهان به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام"محمدعلي صدوقي" در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه شهر يزد افزود: با توجه به اين پيروزي،راهپيمايي امسال با سال‌هاي گذشته متفاوت و اثربخشي آن براي منكوب كردن مستكبرين بيشتر است.

وي با قدرداني از حضور گسترده و پرشور مردم در آيين راهپيمايي"روز قدس" افزود: مقاومت مردم و حزب‌الله لبنان و پيروزي آنها، الگويي كاربردي براي مسلمانان جهان بويژه مردم تحت ستم فلسطين است.

وي بر اتحاد ملت‌هاي مسلمان دربرابر توطئه‌هاي دشمنان بويژه آمريكا تاكيد كرد و گفت: ملت‌هاي مسلمان بايد وحدت خود را حفظ كنند و رژيم اشغالگر قدس را از صحنه روزگار محو نمايند.

خطيب جمعه يزد با محكوم كردن كشتار مردم بي‌دفاع فلسطين اظهار داشت: اگر ملت‌هاي مسلمان جهان ، دست به دست هم دهند، صهيونيست‌هاي غاصب شكست خواهند خورد و مقاومت حزب‌الله لبنان اين امر را در نبرد33روزه ثابت كرد.

وي بااشاره به‌كمك‌هاي گسترده تسليحاتي آمريكا به‌رژيم مجعول اسراييل گفت:
اين رژيم از پيشرفته‌ترين سلاح‌ها استفاده كرد، اما مقاومت اسلامي با سلاح ايمان، توانست به پيروزي بزرگي دست يابد.

امام جمعه يزد، از مردم خواست تا با كمك‌هاي معنوي و مادي خود به مردم لبنان و فلسطين، ياري برسانند.

وي توهين اخير در كشور دانمارك به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام (ص) را يادآور شد و افزود: با اتحاد و همبستگي مسلمين، امكان مقابله با اين نوع تحركات و بازدارندگي در برابر دشمنان فراهم مي‌شود.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا