توضیح ضروری آقا رضا حقیقت نژاد در مورد هفت صبح

یزدفردا "درپی انتشار خبر:  رضا حقیقت نژاد به روزنامه هفت صبح رحیم مشایی می رود!!!در یزدفردا "رضا حقیقت نژاد توضیحاتی را پیرامون موضوع  سردبیری در وبلاک شخصی خود منتشر کرد "که با هم می خوانیم :

بنده که خبر نداشتم ولی دوستان از یزد تماس گرفتند که رفته ای روزنامه هفت صبح. گفتم درست است و برخی هم مخالفت کردن که کار خوبی نکردی. بعد یکی از بچه های تحریریه، گفت که سایتی خبر داده که تو سردبیر شده ای. با سردبیر روزنامه هفت صبح که صحبت می کردم، او هم این خبر را دیده بود. سریع به  مدیر سایت یزدفردا زنگ زدم که این خبر را تصحیح کنند که گویا نکرده اند  - و بدین سبب  گلایه مندم - و بر این اساس لازم شد که توضیح بدهم:

1- سردبیری روزنامه ای چون هفت صبح به طور اساسی در توان بنده نیست. سردبیری در روزنامه ای ملی، نیاز به سال ها تجربه اندوزی، لیاقت، کارآمدی و داشتن تیمی همراه و قوی و ... دارد که بنده از این مواهب بی بهره هستم و اساسا در تهران بزرگ به عنوان یک عضو معمولی تحریریه برخی نشریات به فعالیت مشغول هستم و فعلا باید تجربه ها بیاندوزم.

2- آقای آرش خوشخو که سردبیر تهران امروز بودند و بنده هم به عنوان سرپرست گروه سیاسی آن روزنامه با ایشان همکار بودم، پس از قطع همکاری به بنده پیشنهاد حضور در تحریریه هفت صبح را دادند و اکنون هم به عنوان عضوی از تحریریه این روزنامه، عهده دار وظایفی هستم و امیدوارم بتوانم انجامشان دهم و اعتماد ایشان را پاسخگو باشم. تاکید می کنم این وظایف مربوط به تحریریه است و بنده مسئولیتی مانند سایر روزنامه نگاران عزیز شاغل در این روزنامه دارم، به ویژه اینکه روزنامه هفت صبح، به شدت غیرسیاسی است و تاکید و ترجیحش بر حوزه های اجتماعی، اقتصاد خرد، فرهنگ، زندگی روزمره و ورزش و امثالهم خواهد بود.

3- درباره رفتن برخی روزنامه نگاران به هفت صبح هم در روزهای اخیر نوشته های بسیاری منتشر شده و خواهد شد. بحث و گفت و گوهایی خوبی بود و نظرات مطرح شده نیز محترم هستند، با این حال حق انتخاب افراد نیز محفوظ است. دوستان مطمئن باشند که امثال بنده که رفتن به هفت صبح را انتخاب کردیم، به بسیاری از انتقادات و مسائلی که این عزیزان مطرح می کنند، واقف بودیم و البته اگر لازم باشد، برای این حرف ها، پاسخی هایی داریم، ولی با آرزوی اینکه در میانه این بحث ها ادب رعایت شود و بازار تهمت زنی از رونق افتد، فعلا تماشاگری را ترجیح می دهم.

توضیح یزدفردا "ضمن تایید تماس ایشان این توضیح هم ضروری است که تماس ایشان پس از چند روزپس  از انتشار بود که با توجه به بازدید اکثر یت بازدید کنندگان ،در مطلب "چه خبرنگارانی قرار است حقوق چند میلیونی بگیرند؟" البته نه به نقل از ایشان انعکاس یافت و با تشکر از محبت همیشگی ایشان به یزدفردا توضیح فوق منتشر و امید واریم جبران کوتاهی صورت گرفته شده باشد و البته ما آقا رضا حقیقت نژاد را یکی از فردائیانی می دانیم که تا زمان حضورشان در یزد مشوق و همراه یزدفردا بوده  و شاهد مدعایمان سخنی با فردائیان است که در روزهای ابتدائی سال 90 تقدیم فردائیان شد .

با آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و تیم همراهشان


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا