اولین گام جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد در عرصه اقتصاد هنر
یزدفردا :نماینده دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان یزد بر فرهنگ سازی برای خرید آثار هنری و قرار دادن آن در سبد نیازهای خانوارهای ایرانی تاکید کرد .

حسین دشتی اولین گام نهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد در عرصه اقتصاد هنر را برگزاری اکسپویی از آثار هنری راه یافته به جشنواره عنوان و تصریح کرد :در اکسپوهای هنری هر اثری نمی تواند وارد این نمایشگاه و فروشگاه شود و باید آثارارائه شده از حداقل کیفیت یک اثر هنری برخوردار باشند .

دشتی ادامه داد : هدف از برگزاری این اکسپوی هنری در ایام نزدیک به برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نهم خوشنویسی رضوی یزد ،حمایت از خوشنویسان متعهد و متخصص خواهد بود تا آنها بدون داشتن دغدغه مالی تنها به تولید اثری جاودانه بپردازند .

نماینده دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان یزد به خرید آثار برگزیدگان دوره های قبل جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد توسط مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صدوقی اشاره کرد و افزود : این حرکت مثال زدنی امام جمعه فقید یزد ،یک الگوی مناسب برای سایر اقشار جامعه است تا مسئولان ، سرمایه گذاران و علاقه مندان به فرهنگ و هنر ایران اسلامی نسبت به اهمیت خرید آثار هنری آگاه شوند .

وی همچنین از موسسه فرهنگی هنری مارلیک جهت همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برای برگزاری اولین اکسپوی هنری از آثار برگزیدگان جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد و آثار اساتید برجسته خوشنویسی کشور تقدیر نمود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا