یزدفردا :مراسم چهلمین روز رحلت امام جمعه فقید یزد 19 مرداد در مسجد حظیره برگزار می شود.

به گزارش یزدفردا :دفتر امام جمعه فقید یزد اعلام کرده است، مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمين محمد علي صدوقی همزمان با سالگرد شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی روز چهارشنبه 19 مرداد ماه در مسجد حظیره برگزار می شود.

ساعت برگزاری این مراسم 21:30 تا 23 اعلام شده است.


متن کامل اطلاعیه بدین شرح است :


و قال ربکم ادعونی استجب لکم

دوباره ماه مبارک آمد؛ ماه رحمت عظمای الهی و نزول برکات ملکوتی تا صیام هر روزه را به قیام سحرگاه بشارت دهد و لذت بندگی و فخر مسلمانی را در نیازمندانی چون ما صد چندان کند. رمضان با همة نعمت‌ها و برکاتش برای مردم دارالعباده یزد یاد‌آور سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (قدس سره الشریف) در دهم این ماه عزیز است. عالِم بزرگواری که علم را با حلم و ورع را با مجاهدت آمیخته بود و دغدغه‌اش خدمت به خلق بود. او از استوانه‌های انقلاب به شمار می‌رفت و با تیزهوشی خاص خود در فراز و نشیب‌های انقلاب به هدایت امت می‌پرداخت. درگذشت همراه همیشگی آن بزرگمرد، همسر مکرم و فداکارش نیز در همین ماه رقم خورد.

و اینک اربعین ارتحال فرزندشان و رهرو راه آن بزرگواران، حضرت حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج شیخ محمد علی صدوقی ( رحمت الله علیه) - شخصیت محبوبی که علم و زندگی و دانش سیاسی را از والد شهیدش آموخته و طبع بلند، مردم‌داری و تواضع را به هم آمیخته بود- با ایام این ماه قرین شده و گویا عروج خانوادة صدوقی در ماه مبارک مقدر شده است. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

به همین مناسبت، مجالس بزرگداشتی در روزهای چهارشنبه مورخ 19/05/90 مطابق با نهم رمضان‌المبارک از ساعت 21:30 الی 23:00 در مسجد روضه محمدیه (حظیره)، کنار تربت پاک آن عزیزان و همچنین پنجشنبه و جمعه 20 و 21 مرداد از ساعت 21:30 الی 23:00 در بیت سومین شهید محراب برگزار می‌شود.

دفترشهید محراب حضرت آیت الله صدوقی با قدردانی مجدد از الطاف و مراحم مستمر همه عزیزان به ویژه اهالی ولایتمدار دارالعباده نسبت به بیت سومین شهید محراب، از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می‌کند.


دفتر شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی قدس سره الشریف

تصویر زیر توسط خبرنگاریزدفردا در دیدار کارکنان ارشاد استان با ایشان گرفته شده است

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=373181.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا