طبس – سرپرستي يزدفردا: جمعي از مردم شهرستان طبس با امضاي نامه اي خطاب به "محمدكريم عابدي" نماينده مردم شريف شهرستانهاي طبس و فردوس و بشرويه و سرايان در مجلس شوراي اسلامي، خواستار احقاق حق مردم منطقه در تحقق حوزه نمايندگي مستقل شدند. متن نامه مذكور به اين شرح است:
بسمه تعالي
خدمت جناب حاج آقا عابدي – نماينده محترم شهرستانهاي طبس، فردوس، بشرويه و سرايان
باسلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات جنابعالي در ماه ضيافت الهي، همانطوركه مستحضريد لايحه افزايش 20 نماينده به تعداد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در كميسيون شوراها و امور داخلي و نيز كميسيون امنيت ملي مجلس در حال بررسي است و بر اساس لايحه تقديمي از سوي دولت محترم به مجلس شوراي اسلامي، قرار است با رأي نمايندگان بزرگوار يك نماينده به تعداد نمايندگان استان خراسان جنوبي افزوده شود.
لذا در همين راستا حوزه گسترده ي شهرستانهاي طبس ، فردوس ، بشرويه و سرايان به دو حوزه جداگانه: { فردوس و سرايان } و { طبس و بشرويه } هر كدام بطور مجزا يك نماينده تقسيم مي شود.
از آنجاكه اين اقدام خداپسندانه و مبارك وزارت كشور و نهايتأ دولت محترم كاملأ كارشناسي شده و به تمام ابعاد سياسي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و امنيتي منطقه توجه كامل داشته است، اميد مي رود با رأي نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و عملياتي شدن آن انشالله، ضمن تحقق خواسته هاي نيم قرن اخير مردم منطقه، همه اختلافات و مشكلات موجود در سر راه توسعه و پيشرفت شهرستان ريشه كن شود و باعث سرافرازي مردم ولايتمدار و نظام پر بركت جمهوري اسلامي ايران گردد.
جناب حاج آقا عابدي: ما امضا كنندگان ذيل از جنابعالي كه دلسوزانه در راه تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران و هدف والاي شهرستان طبس در تحقق استان شدن اين شهرستان وسيع تلاش مي كنيد، مصرانه خواستاريم تا در جهت تحقق اين خواسته بحق مردم منطقه از هيچ كوششي دريغ نفرمائيد و لايحه مذكور را بدون هيچ تغييري در مجلس مطرح و با رأي اكثريتي و قاطع نمايندگان محترم مردم در خانه ملت، مشت محكمي بر دهان ياوه گويان كه از عوامل ضد انقلاب و فتنه و نفاق و ورشكستگان سياسي و مشاركتي هاي سوخته مي باشند كوبيده شود.
فراموش نخواهيم كرد: عواملي كه طي 32 سال گذشته در منطقه بخصوص در شهر طبس، همواره و در هر برهه زماني كه از طرف نظام مقدس جمهوري اسلامي گامي در جهت پيشرفت و آباداني و توسعه برداشته است، علم مخالفت خويش را برافراشته اند و بر آتش تفرقه و نفاق هيزمي شده اند.
اينجانبان ضمن تأكيد مجدد بر عينيت بخشيدن كامل و بدون هيچگونه تغيير در لايحه اصلاح حوزه هاي انتخابيه و اختصاص يك نماينده مستقل به حوزه انتخابيه طبس و بشرويه توصيه مي كنيم: هرگونه تغيير احتمالي گامي خواهد بود در جهت شادي عوامل نفاق و ضدانقلاب و عناصر معلوم الحال و در نتيجه توسعه منطقه را با كندي مواجه خواهد نمود.
بديهي است كوتاهي هر مقام مسئول شهرستان در اين خصوص بويژه شخص جنابعالي ، گناهي نابخشودني است، كه بايد نزد آيندگان پاسخگو باشيد.
در پايان يادآوري مي شود كه، عدم حضور شما در مجلس شوراي اسلامي به عدم تصويب يك فوريت طرح اختصاص نماينده به 16 حوزه انتخابيه كمك شايان توجهي كرد كه اميدواريم براي جبران اين واقعه، تلاش مضاعف خود را براي تصويب و اجرائي شدن طرخ تخصيص نماينده مستقل طبس و بشرويه بكار گيريد و در ادامه تحقق خواسته بحق موكلين خود موفق و مؤيد باشيد/ انشالله
ومن الله التوفيق
جمعي از همشهريان جنابعالي در شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا