ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بهاباد تشكیل جلسه داد


فرماندار بهاباد: منشاء انقلاب های اسلامی در كشورهای عربی، انقلاب اسلامی ایران است و این باید برای مردم تبیین شود.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، ستاد بزرگداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه و اعضای ستاد دهه فجر تشكیل جلسه داد.


فرماندار بهاباد ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار كرد: منشاء انقلاب های اسلامی در كشورهای عربی، انقلاب اسلامی ایران است و این باید برای مردم تبیین شود تا ارزش انقلاب مقدس خودشان را بیش از پیش درك كنند.


"محمدرضا هدائی" ادامه داد: بحث انتخابات نباید برنامه های این دهه را تحت الشعاع خودش قرار دهد و مراسم های بزرگداشت این دهه باید باشكوهتر از گذشته در سطح شهرستان برگزار شود.


وی با اشاره به همزمانی ایام ا... دهه فجر با ایام مبارك و شادی ربیع الاول و هفته وحدت، خاطر نشان كرد: باید متناسب با شأن این ایام برنامه های پرمحتوا و سرشار از شادی و سرور در سطح شهرستان برگزار شود و مردم به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب، در برگزاری مراسم ها نقش اصلی را عهده دار باشند.


در ادامه امام جمعه بهاباد به تشریح فلسفه "فجر" پرداخت و عنوان كرد: با ورود امام خمینی(ره) به كشور سپیده صبح طلوع كرد.


حجت الاسلام ملاحسینی در ادامه به وابستگی كامل ایران به غرب در دوران قبل از انقلاب اشاره كرد و افزود: این انقلاب ما را زنده كرد و هم اكنون مردم آزاده جهان ما را الگوی خود قرار داده اند.


وی ادامه داد: سردمداران انقلاب های مردمی در كشورهای عربی كه از آن به عنوان بیداری اسلامی یاد می شود، اذعان می كنند كه الگوی ما برای رهایی از ستم دیكتاتورها و غرب، انقلاب اسلامی ایران بود.


ملاحسینی همچنین از مزدم و مسئولان درخواست كرد در برگزاری مراسم های این دهه همكاری نموده و حضور باشكوهی در مراسم ها و راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.


در پایان جلسه 16 كمیته ستاد دهه فجر به شرح ذیل مشخص شد و مسئولین و اعضای آنها انتخاب شدند.


نظارت و ارزیابی- قرآن، مساجد، حوزه و روحانیت- فرهنگی و هنری- ارتباطات و اطلاع رسانی- اصناف و کارگری- ایثارگران، بسیج و امنیتی- پشتیبانی و نمایشگاه- همیاری و تشكلهای مردمی- فرهنگیان و دانش آموزی- دانشجویی، اساتید و جوانان- روستائی و عشایری- بانوان- فضا سازی و تزئینات شهری- کودک و نوجوان- ورزش- مراسم

همچنين "محمد عبداله ئیان" رئیس ستاد نماز جمعه بهاباد به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان انتخاب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا