خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :طبس – حمید رضا حجازی -یزدفردا:تعداد 11 نفر از حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه کاندید نمایندگی مجلس شدند

فرمانداری فردوس مرکز حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه اسامی 11 تن را به عنوان کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این حوزه اعلام کرد.

 در این آگهی که به امضای عباس اقبال فرماندار هرستان فردوس به عنوان مرکز حوزه انتخابیه رسیده است اسامی حسین آهنین جگر، داوود تقاضائی،محمد حسین حاجتی، حسنعلی رضائی، محمد جواد زنجانی طبسی، مسعود سعادت امینی، محمد کریم عابدی،محمد علی عبداله زاده، محمد فردوسی پور، احمد قادری و عباسعلی لطفی به عنوان کاندیداهای این دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی ذکر شده است.

تبلیغات انتخاباتی از روز چهارم اسفندماه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح یازدهم اسفند ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است تا پیش از این از دکتر امیر حسنخانی نماینده این حوزه در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و حبیبی نیز به عنوان ثبت نام کنندگان این دوره نام برده می شد که در این لیست اسامی آنان دیده نمی شود.

در حال حاضر محمد کریم عابدی نمایندگی این حوزه را در مجلس شورای اسلامی عهده دار است و محمد عبداله زاده نیز فرماندار سابق شهرستان طبس می باشد که تا پیش از این معاونت دیوان محاسبات کشور را برعهده داشت.

 

خبر های مرتبط :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا