نواختن زنگ حماسه حضور در مدارس متوسطه شهرستان بهاباد


همزمان با سراسر كشور زنگ "حماسه حضور" در مدارس متوسطه شهرستان بهاباد نواخته شد.

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان، در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، زنگ حماسه حضور در کلیه مدارس متوسطه و به صورت نمادین با حضور فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در دبیرستان دخترانه میلاد نواخته شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهاباد ضمن تبریک هشتم اسفندماه سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و روز تربیت اسلامی خطاب به دانش آموزان گفت: امسال برخی از شما دانش آموزان با شرکت در انتخابات ورودتان به مرحله مهم تصمیم گیری برای آینده کشور را جشن می گیرید که این نشان دهنده بلوغ فکری و اجتماعی شماست.

«حسن عبداله ئیان» با اشاره به اینکه حضور مردم و بویژه دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن برای دشمنان ما یادآور خاطره شکست های مکرر در صحنه های انقلابی بود، گفت: این راهپیمایی بار دیگر نشان داد ملت ما ندای رهبر و ولی خود را بدون چون و چرا لبیک می گوید و برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای تناور شدن آن خون های پاک جوانان ریخته شده است، باز هم آماده جانفشانی است.

فرماندار بهاباد نیز در این مراسم ضمن تشریح مراحل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برای دانش آموزان، حضور در انتخابات را یکی از تکالیف بزرگ و مهم هر ایرانی دانست و تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما نباید نسبت به تعیین سرنوشت خود بی تفاوت باشیم.

«محمد رضا هدائی» افزود: دشمنان از ماه ها قبل برای عدم حضور مردم توطئه چینی كردند و مردم با حضور پرشور خود نقشه های شوم آنها را نقش بر آب می كنند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مجلس در سرنوشت كشور و اینكه مجلس می تواند كشور را به صلاح و یا به فساد بكشاند خاطر نشان كرد: اگر مردم در انتخابات شركت نكنند و یا كاندیدای غیر اصلح را انتخاب كنند، نمایندگان غیرصالح كرسی های مجلس را اشغال می كنند و كشور را به سمت فساد پیش می برند كه نمونه آن در دوران مشروطیت رخ داده است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه به بیان برخی از عواقب عدم حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: انتخاب نااهلان به جای شایستگان، گرایش نماینده به كشورهای شرق و یا غرب، ذلت جامعه اسلامی و مواردی از این قبیل می تواند از آفات عدم حضور آگاهانه مردم در انتخابات باشد.

هدایی همچنین خودآگاهی و پویایی یك ملت را از آثار و نتایج مثبت انتخابات دانست.

با اشاره به نقش مهم و بی بدیل فرهنگیان و دانش آموزان در عرصه های مهم سیاسی و اجتماعی و اهمیت شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آنها خواست تا بار دیگر با حضور پررنگ خود در این حماسه بزرگ کاخ آمال بی پایه غربیان را فرو ریزند.
گفتنی است قرائت بیانیه بسیج دانش آموزی و رأی گیری نمادین از دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا