به گزارش خبرنگار یزدفردا از طبس، "دکتر محمدعلی عبداله زاده" کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم مردم در جلسه تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی خود با تقدیر از همه مردم حوزه انتخابیه گفت: اين روزها براي خودم مجموعه ای از خاطرات سخت و شيرين بود و با دغدغه وارد صحنه ای شدم که بتوانم برای مردم و منطقه خدمتی بدور از شعار و هیاهو داشته باشم.

منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات 12 اسفند 1390 نمونه ي بارزي از حضور و شور و نشان دهنده ي بصيرت مردم بود و سجده شكر به جا مي آوريم كه همواره مردم جلوتر از مسئولين بوده اند و در لبیک به ندای رهبری خود وارد همه عرصه های ملی شده اند و امیدوارم من هم بتوانم همپاي مردم حركت كنم.

وی افزود: من با دستان خالي برای تشکر از تمامي اعضاي ستاد انتخاباتی خود آمده ام و شرمنده پير و جوان هستم كه همپاي من در سرايان و فردوس و بشرویه و طبس حرکت کردند و با هم شاهد صحنه هاي عجيب بوده ایم و اعتقاد دارم که اين راي و محبت مردم و ظيفه ي من را دو چندان مي كند تا توقع جامعه را برآورده كنم.

نامزد پیروز انتخابات مجلس نهم ضمن تأکید بر اتحاد و انسجام مردمی گفت: باید یک بار شعار داد و صد بار عمل نمود و ما در کنار هم با صداقت شعارها را عملي مي كنیم و نيروهاي مختلف بايد به سمت هم ديگر حركت كنند، بايد عملياتي وارد ميدان شويم و براي مردم انجام وظیفه كنيم و بين مردم اختلاف ايجاد نكنيم.

وی یادآور شد: قرار نيست مشكلات را يک روزه حل كنيم ولي قرار است صادق باشيم، مردم دنبال خدمت و تلاش از نماينده خود هستند و به ديدگاه سياسي كاري ندارند و كار برای مردم مثل حکاکی روی سنگ است كه برای همیشه ماندگار می ماند و من به تنهائي كاري نمي توانم بكنم جز به لطف و همراهی مردمی که به بنده اعتماد نموده اند، پس بايد هدف گذاري كنيم و جلوي پايمان نگاه نكنيم تا آینده ای روشن از چشم انداز منطقه را شاهد باشیم.

دکتر محمدعلی عبداله زاده ضمن تقدیر از امام جمعه و فرمانداران، بخشداران و دستندرکاران امر انتخابات در حوزه شورای تأمین شهرستانهای حوزه انتخابیه و نیز هیأت های اجرائی و نظارت گفت: مردم جلوي كسي كه بخواهد كارشكني كند را مي گيرند و زمان برایشان بسيار ارزشمند است وآن را بايد در جهت توسعه بگذرانيم که بعد 4 سال بتوانيم جواب مردم را با روي باز بدهيم و امروز من بعنوان خادم و نوكر مردم دست در دست شما شهر و حوزه انتخابیه را خواهیم ساخت.

همایش تقدیر از فعالان ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر محمدعلی عبداله زاده با حضور بیش از 250 نفر اعضای ستاد انتخاباتی کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم با 44000 رأی حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در سالن همایشهای جمعیت هلال احمر طبس برگزار شد.

در این نشست پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) "سیاحمد کمیلی" به نمایندگی از امام جمعه شهرستان طبس"حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان" در مراسم حضور یافت و پیام وی را قرائت نمود.

پس از آن "سیدعنایت الله قریشی" نائب رئیس شورای شهر طبس از توضیحی در رابطه با قرار گرفتن نام دکتر عبداله زاده در لیست جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان جنوبی و کارشکنی های بعضی انسانهای ناآگاه، گلایه های انتخاباتی خود را گفت و از روند شیرین و آرام برگزاری انتخابات در طبس ابراز خرسندی کرد و به همه دستندرکاران این حماسه ملی و نیز مردم ایران و حوزه انتخابیه خسته نباشید گفت و با شعری در باب فعالیت ستاد انتخاباتی این نامزد مجلس نهم سخنان خود را پایان داد.

"محمدحسین معصومی" عضو شورای شهر نیز با بیان وظایف و اختیارات شورای راهبردی نماینده مردم طبس در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یک دست معمولأ بی صدا می باشد و عبداله زاده به تنهائی نخواهد توانست وظایف محوله را به سرانجام برساند و ما همه باید وی را همراهی کنیم و در کنارهم به آبادانی منطقه بیاندیشیم.

وی افزود: چهار سال پیش در همینگونه مراسمی این جملات را به آقای عابدی گفتیم و گفتند، اما ایشان نخواست و نپذیرفت و امروز متأسفانه ضررهای آن را در سطح حوزه انتخابیه می بینیم و در هر صورت رأی مردم مبین خواسته ها و نیازهایشان بود که این مسأله مسئولیت آقای عبداله زاده را دوچندان می کند.

"خانم افضلی" که مسئولیت ستاد خواهران را عهده دار بوده است، ضمن ابلاغ پیام خواهران طبسی به منتخب مردم از وی خواست تا به مسائل بانوان توجه ویژه داشته باشد.

در ادامه مراسم "محمد رضازاده" با قرائت قطعه شعری در باب فضائل اخلاقی دکتر عبداله اده، روح جلسه را تلطیف نمود.

همچنین "سیدمحمود حقی" میهمان مراسم و "علی عبدالرحیمی" عضو شورای اسلامی شهر طبس به بیان دیدگاههای خود در خصوص پیشرفت و آبادانی منطقه پرداختند و بسیار کوتاه سخنانشان را عرضه نمودند.

"جواد غلامی" که وقت خود را برای ارائه دیدگاه هایش به دیگر میهمانان واگذار کرد، برای عبداله زاده بعنوان منتخب مردم در مجلس نهم آرزوی موفقیت نمود.

در این جلسه همچنین "سیدعنایت الله قریشی" و "سیدمحمود حقی" و "محمدحسین معصومی" و "علی عبدالرحیمی" و "جواد غلامی" و "محمدالهی" بعنوان اعضای شورای راهبردی "دکتر محمدعلی عبداله زاده" نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه طبس- فردوس- بشرویه و سرایان معرفی شدند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا