بخشدار دستگردان با بیان اینکه نشست های مشورتی از سه سال قبل آغاز شده اظهار داشت: از نتایج نشست سال 88 استقرار پربرکت امام جمعه در شهر عشق آباد بود که در سایه این حضور ارزشمند وحدت و همدلی بر شهر عشق آباد حاکم شد.

طبس- حقانی- خبرنگار یزدفردا: جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با حضور نخبگان و فرهیختگان  بخش دستگردان در نهاد امات جمعه شهر عشق آباد و با حضور بعضی چهرهای برجسته از جمله استاد حوزه و دانشگاه حج اسلام "محمود مهدی پور" و "قاسم اخلاقی فرد" امام جمعه شهر عشق آباد، دکتر "محمدعلی عبداله زاده" نماینده منتخب نهمین  دوره مجلس شورای اسلامی، مهندس "حبیب الله مهدی نژاد" مشاور آستان قدس رضوی، حاج "محمدعلی مهدی نژاد"  فرماندار شهرستان سرایان و دکتر "حمید یزدانیان" و جمعی دیگر از مسئولین این منطقه برگزار شد.

بخشدار دستگردان با بیان اینکه  نشست های مشورتی از سه سال قبل آغاز شده اظهار داشت: از نتایج نشست سال 88 استقرار پربرکت امام جمعه در شهر عشق آباد بود که در سایه این حضور ارزشمند وحدت و همدلی بر شهر عشق آباد حاکم شد.

"سیداحمد حقانی" هدف از این جلسات را نقد و بررسی مسائل منطقه دانست و ضمن تشکر از حضور بی نظیر مردم بخش دستگردان در انتخابات نهمین دوره  مجلس شورای اسلامی، انتخاب دکتر عبدالله زاده  را به عنوان نماینده منتخب مردم به ایشان تبریک گفت و از زحمات مهندس عابدی نماینده فعلی نیز تقدیر کرد.

حجت الاسلام "اخلاقی فرد" با تقدیر از همه مردم وظیفه شناس بخش دستگردان که در حماسه 12 اسفندماه کشور نقشی پررنگ داشتند، گفت: امسال که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان "سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه داخلی" نامگذاری شده مسئولین و مردم کمک کنند تا این مهم محقق شود.

نماینده منتخب مردم در مجلس نهم  ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، خاطرنشان کرد: ما با شعارهایی وارد عرصه انتخابات شدیم و مردم به همین شعارها اطمینان کردند و به ما رای دادند و امروز یقین داریم که اگر همین شعارها را درستی عملی نمائیم پاسخ محبت و اعتماد مردم را خو.اهیم داد.

دکتر "محمدعلی عبدالله زاده" تصریح کرد: باید اتحاد را حفظ کنیم و من در جهت این اتحاد گام بر خواهم داشت تا با همدلی بتوانیم برای مردم کار انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نماینده و مسئولین باید با مردم صادق باشند گفت: بنده همانطور که از قبل گفتم با محور ولایت در جهت رسیدن به اهداف خود گام بر خواهم داشت و کار بدون ولایت معنی پبدا نخواهد کرد و معتقدم که  نباید افراد را رتبه بندی کرد و بعضی ها را از دایره خارج نمود.

عبداله زاده با اشاره به نامگذاری مدبرانه مقام معظم رهبری برای سال 1391 گفت: بحث اشتغال بسیار جدی است وبا حرف شغل ایجاد نمی شود و ایجاد یک شغل یعنی احیا یک خانواده و باید دست هر کسی را که حاضر به سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه و نیز بخش دستگردان باشد را بوسید.

حجت الاسلام محمود مهدی پور نیز در ادامه جلسه ضمن حمایت از نامگذاری امسال به عنوان تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: بحث تولید بالاتر از اشتغال است چون بعضی از شغل ها کاذب هستند و نمی توان به آنها تکیه کرد.

وی احترام به شخصیت افراد در شغل های مختلف را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت، فاجعه است که یک کشور برای یک بازی و یا اسباب بازی ارز خود را از کشور خارج کند و مجلس میتواند با مصوبات خود این وضعیت را بهبود ببخشد.

این جلسه که به تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص مسائل بخش دستگردان و بررسی چشم انداز روشن شهر عشق آباد به مدت 4 ساعت ادامه یافت، مهندس حبیب الله مهدی نژاد مشاور آستان قدس رضوی، ملکی شهردار عشق آباد، و محمدعلی مهدی نژاد فرماندار شهرستان سرایان، رضا محمدیان بخشدار سابق دستگردان و آقایان بلوریان و صولتی به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا