هيچگاه تابعيت از ديانت، ولايت و عقلانيت نخواهد گذاشت اسير و گرفتار انحراف و فتنه شويم و امروز شكر عملي اين است كه خود را خادم انقلاب بدانيم و براي خادم انقلاب، انقلاب تاريخ مصرف ندارد و همه روز، روز انقلاب است زيرا كه باور داريم، « كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا »

طبس- خبرنگار یزدفردا: امام جمعه طبس با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو از حضور پرشور مردم در حماسه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبر اليل و النهار يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

هنر مردم اينست كه در انتخابات كسي را برگزينند كه به فكر دين ودنيا و فرهنگ ملت باشد و بتواند بار عظيم پيگيري اهداف مادي و معنوي نظام را بر دوش گيرد كه اين امر خطير از عهده كسي بر مي آيد كه با نشاط ، پرحوصله ، با همت ، مقتدر و هوشمند باشد . مقام معظم رهبري

با تبريك فرا رسيدن بهار طبيعت و عجين شدن بهار با عطر بوي شهداي گرانقدر انقلاب و جنگ تحميلي با اعتقاد به اين كه انقلاب بزرگتر از نظام است و فصل مشترك هر دوي آنها اسلام است و اسلام است و اسلام كليدي ترين واژه فرهنگ انقلاب، چرا كه انقلاب فرزند اسلام است و كارآمدي انقلاب، نماد و نمايشگاه توانمندي قدرت اسلام در تامين سيادت دنيوي و سعادت اخروي است ما بايد زباني و قلبي بپذيريم كه مديون اسلام و بدهكار انقلاب بوده باشد.

هيچگاه تابعيت از ديانت، ولايت و عقلانيت نخواهد گذاشت اسير و گرفتار انحراف و فتنه شويم و امروز شكر عملي اين است كه خود را خادم انقلاب بدانيم و براي خادم انقلاب، انقلاب تاريخ مصرف ندارد و همه روز، روز انقلاب است زيرا كه باور داريم ، « كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا » .

حضور پر شور همراه با شعور و آگاهي مردم ولايتمدار شهرستان طبس در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نقطه عطفي در تاريخ شهرمان و برگ زرين ديگري بر افتخارات ملت قهرمان ايران اسلامي در دفتر خاطرات خود به ثبت رساند اميدوارم كه سال 91 يك سال پرشور و نشاط براي ملت عزيز ما باشد و اين تقليب قلوب تمام قلب ها متوجه بهار واقعي دلها و ظهور و فرج حضرت مهدي موعود ( عج ) گردد . ان شاء الله

ضمن تشكر از زحمات چهار ساله نماينده محترم فعلي جناب آقاي مهندس عابدي و عرض تبريك به نماينده محترم منتخب مردم ولايتمدار طبس ، فردوس ، سرايان و بشرويه جناب آقاي دكتر عبدالله زاده ، موفقيت روز افزون اين برادر خدوم را از خداي سبحان آرزو مي كنم در پايان لازم مي دانم از حضور پرشور و آگاهانه همشهريان عزيز و همه دست اندركاران امر مهم انتخابات و اعضاي ستادهاي تبلبغاتي مجدداً تشكر و قدرداني نمايم . وما توفيقي الا بالله .

                                                                                            سيد ابراهيم مهاجريان

                                                                                          امام جمعه شهرستان طبس   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا