رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان‌ جنوبی: کمترین درآمد کشور در سال گذشته که 60 میلیارد تومان بوده از آن خراسان‌ جنوبی است که از نظر درآمد رتبه سی و یکم کشور را داراست.

به گزارش واحد تأمین خبر یزدفردا: رئیس شورای اطلاع رسانی استان خراسان‌جنوبی گفت: همه چیز را نباید به حساب قصد و غرض افراد گذاشت، استان خراسان‌ جنوبی به سبب نوپا بودن، برخی از زیرساخت‌ های لازم را ندارد و اصحاب رسانه و مطبوعات می‌ توانند کاری کنند تا مدیران پای کار آیند و با همکاری روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی برای توسعه استان گام‌ های مؤثری برداشته شود.

"محمد ابراهیم افشاری" در نخستین همایش بزرگ اصحاب رسانه، مطبوعات و روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی خراسان‌ جنوبی در بیرجند اظهار داشت: بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری اگر می‌ خواهیم ایران اسلامی را بسازیم نیاز به همدلی و همکاری تمامی افراد و دستگاه‌ های اجرایی جامعه است.

افشاری بر عدم غفلت و تعلل و درگیر نشدن به اختلافات در کشور تأکید کرد و گفت: رابطه ما با جامعه مطبوعات و رسانه‌ ای رابطه خوبی است.

وی بر ایجاد فضای همدلی و همکاری در جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه تأکید کرد و اظهار داشت: استان خراسان‌ جنوبی به سبب نوپا بودن برخی از زیرساخت‌ های لازم را ندارد و اصحاب رسانه و مطبوعات می‌ توانند کاری کنند تا مدیران پای کار آیند و با همکاری روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی برای توسعه استان گام‌ های مؤثری برداشته شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه خراسان‌ جنوبی 0.9 درصد جمعیت کشور را دارد، اظهار داشت: کمترین درآمد کشور در سال گذشته که 60 میلیارد تومان بوده از آن خراسان‌ جنوبی است که از نظر درآمد رتبه سی و یکم کشور را داراست.

وی با بیان اینکه دو درصد اعتبارات کشوری به استان اختصاص یافته است، تصریح کرد: در سال جاری اختصاص اعتبارات به خراسان‌ جنوبی از تمامی استان‌ ها بیشتر بوده است.

وی با اشاره به سفر چهارم هیئت دولت به استان گفت: در این سفر مصوبات خوبی برای استان مصوب شد.

رئیس شورای اطلاع‌ رسانی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه در کشور ما رقابت برای خدمت وجود دارد، اذعان داشت: مزیت این استان برای سرمایه‌ گذاری در امنیت آن است که نقش خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات در این زمینه و پرداختن به مقوله سرمایه‌ گذاری و امنیت بسیار مؤثر است.

وی بر ایجاد فضای همدلی و همکاری در جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه تأکید کرد و اظهار داشت: استان خراسان‌ جنوبی به سبب نوپا بودن برخی از زیرساخت‌ های لازم را ندارد و اصحاب رسانه و مطبوعات می‌ توانند کاری کنند تا مدیران پای کار آیند و با همکاری روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی برای توسعه استان گام‌های مؤثری برداشته شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا