فرماندار بهاباد با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از جمع آوری آرای مردم در 22 شعبه اخذ رای خبر داد.

 "محمدرضا هدائی" با قدردانی از مشاركت 4/91 درصدی مردم بهاباد در مرحله اول انتخابات، اظهار نمود: با توجه به آگاهی و بصیرتی که مردم این شهرستان دارند و شور و اشتیاقی که ایجاد شده است، این بار نیز مردم بهاباد به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته  و با حضور پر شور خود در مرحله دوم انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و ایادی استکبار خواهند زد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای برگزاری باشكوه دور دوم انتخابات در این شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان فعالیت خود را آغاز نموده و دستوراتی نیز از وزارت کشور و استانداری در خصوص برگزاری مرحله دوم ابلاغ شده است.

فرماندار بهاباد اظهار نمود: در مرحله دوم انتخابات، هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارتی تغییر چندانی نخواهند داشت و همان عوامل دور اول بکارگیری خواهند شد.

وی خاطرنشان كرد: با عنایت به اعلام ستاد انتخابات استان مبنی بر برگزاری انتخابات مرحله دوم به صورت تمام مکانیزه در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد، قرار است آموزش‌های لازم در این خصوص داده شود ولی تعداد شعب اخذ رای همانند مرحله اول، در شهرستان 22 شعبه می‌باشد که تعداد 10 شعبه آن ثابت و 12 شعبه سیار خواهد بود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان اذعان نمود: حدود 500 نفر عوامل ستادی، اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی و پشتیبانی، کار برگزاری مرحله دوم انتخابات را در شهرستان بهاباد برعهده خواهند داشت.

وی متذكر شد: هم‌اكنون فعالیت کاندیدهای راه یافته به مرحله دوم  رصد و  اخبار آنان به مراجع ذیصلاح منعکس می‌‌شود.

فرماندار بهاباد در پایان از آمادگی این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات خبر داد و ابراز امیدواری كرد؛ با همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران این امر مهم، همانند مرحله اول، انتخابات دور دوم نیز با مشارکت حداکثری مردم شریف این شهرستان برگزار خواهد شد.

از بین 33 حوزه انتخابیه مرحله دوم در كشور، انتخابات در 7 حوزه انتخابیه به صورت كاملا رایانه ای برگزار می شود كه حوزه انتخابیه مهریز، بهاباد، بافق،ابركوه و خاتم در استان یزد یكی از این هفت حوزه می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا