سرمربي سايپا در خصوص اينکه فکر برتري پرگل برابر پرسپوليس را مي‌کرد گفت: اينها به توانايي ذهني بازيکنانم بر مي‌گردد و کسي فکر نمي‌کرد بازي 4 بر 2 شود.

مجتبی تقوی پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم چون پرسپولیس در آسیا یکی از شانس های صعود است و بازیکنان با تجربه ای دارد. بازیکنان جوان و متحول شده سایپا برای اولین بار بود که چنین فضایی را تجربه می کردند.

وی اضافه کرد: بازی مقابل تیم پر تماشاگر پرسپولیس سخت و گرفتن 3 امتیاز این بازی برای خانواده سایپا ارزشمند بود. اهمیت این قضیه بیشتر از برد است و می آموزیم که شاکر نعمت های خدا باشیم چون انصافا در نیمه اول باید دو بر صفر می شدیم اما در نیمه دوم دو گل خوردیم و نگران این مسئله بودم. حالا باید برای هفته آینده از لحاظ روحی روانی کار کنیم.

تقوی در خصوص اینکه فکر چنین نتیجه ای را می کرد، گفت: اینها به توانایی ذهنی بازیکنانم بر می گردد و کسی فکر نمی کرد بازی 4 بر 2 شود. مهمترین دغدغه من دریافت دو گل بود. نمی توانم بپذیرم به راحتی دو گل خوردیم چون بازیکنان جوان باید یاد بگیرند. این یک پیغام برای بازیکنان جوان من است که نباید به فکر این پیروزی بمانند و باید درس بگیرند.

خبرنگاری پرسید که گفته می شود برخی از مربیان جادوگر دارند که تقوی پاسخ داد: وقتی فجرسپاسی را بردیم این حرف ها مطرح شد ولی وقتی به تراکتورسازی باختیم کسی این صحبت ها را مطرح نکرد. باشگاه سایپا هرگز اجازه چنین کارهایی نمی دهد و به چنین افرادی اجازه ورود نخواهد داد. من اجازه نمی دهم این تفاسیر و تحلیل ها زحمات بازیکنان من را زیر سؤال ببرد چون خیلی برای بازیکنان خارجی احترام قائل هستم اما حتی یک بازیکن خارجی هم نداریم. بی انصافی است که از نظر اخلاقی بازیکنان جوان و آینده دار من را با این صحبت ها زیر سؤال ببرند.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه چه کاری انجام داده که مربیان قبلی سایپا انجام نداده اند ، گفت: من کاری نکرده ام و باید تلاش کنیم در بازی های آینده جبران کنیم و این جوانان باید تلاش کنند. آنها البته تمرینات سختی را تحمل می کنند و هرگاه بازی کردیم به مساوی فکر نکردیم. من کار زیادی انجام ندادم و بازیکنان و باشگاه آماده هستند تا ذهن خود را تغییر دهند. این بستر فراهم شده و باید خوشحال باشیم که سه امتیاز بازی با پرسپولیس را نصیب خود کردیم.

تقوی در خصوص اینکه فصل آینده در سایپا می ماند و آیا بازیکنان جوان و آینده دار این تیم را نگه می دارد، گفت: 16 سال در سایپا هم به عنوان بازیکن و هم مربی حضور داشتم و فکر می کنم تکلیف من را مدیران ارشد سایپا مشخص می کنند. هنوز به این مسئله فکر نکردم ولی من همیشه برای خدمت به سایپا آماده ام. تصمیمات برای فصل آینده به عهده باشگاه سایپا خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا