یزدفردا:معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان در دیدار با فرماندار از افتتاح اولین مدرسه نمونه در بهاباد در یكی از مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی 93-92 خبر داد.
 معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش در دیدار با فرماندار از حمایت های مادی و معنوی ایشان از آموزش و پرورش تقدیر نمودند.

فرماندار بهاباد ضمن خیرمقدم و تشكر از توجه مسئولان اداره كل آموزش و پرورش به منطقه محروم بهاباد اظهار داشت: مجموعه ای كه در آموزش و پرورش شهرستان انجام وظیفه می كنند، كار خود را به خوبی انجام می دهند و در بازدیدهایی كه داشتم از نزدیك مشاهده كردم كه فرهنگیان و كارمندان این اداره با ایثار در این منطقه محروم و در عین حال با استعداد مشغول به خدمتند.

"محمدرضا هدائی" خاطرنشان كرد: مجموعه آموزش و پرورش بهاباد یك مجموعه معتقد، متعهد و فعال هستند و وظیفه ماست كه از آنها حمایت كنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در ادامه از پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان برای شناسایی و پرورش نخبگان و استعدادهای برتر خبر داد و گفت: بهاباد دارای دانش آموزانی با استعداد و با هوش و ذكاوت بالا می باشد ولی به دلیل عدم برخورداری از امكانات و تجهیزات مناسب كه دیگر شهرستان ها از آن برخوردارند و نیز دوری از مركز استان، اكثر این استعدادهای بالقوه به بالفعل تبدیل نمی شود.

وی همچنین خواستار استقرار مدارس نمونه و شاهد در شهرستان بهاباد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه بر پتانسیل بالقوه این شهرستان جهت نخبه پروری و پرورش استعدادهای برتر تأكید كرد و اظهار داشت: مسئولان استان تلاش خود را خواهند كرد تا شرایط مناسبی را در شهرستان محروم بهاباد فراهم كنند تا استعدادهای دانش آموزان شكوفا شود و بتواند در این محیط رشد و نمو كند.

"محمود زارع" افزود: در این راستا با درخواست مجموعه شهرستان مبنی بر استقرار مدارس نمونه و شاهد در این شهرستان موافقت شده است و در سال 93-92 شاهد افتتاح مدرسه نمونه در یكی از مقاطع تحصیلی راهنمایی و یا متوسطه دخترانه و یا پسرانه و همچنین استقرار مدرسه شاهد خواهیم بود.

وی همچنین خواستار پیگیری جهت واریز 3 تا 5 درصد عوارض شهرداری به شورای آموزش و پرورش شهرستان شد.

در ادامه جلسه "حسن عبداله ئیان" رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان از همراهی و حمایت های خوب فرماندار از آموزش و پرورش تقدیر و تشكر كرد و گفت: با حمایت های شایسته فرماندار و مسئولین مرتبط، این شهرستان آمادگی كامل دارد تا هر چه سریعتر مدارس نمونه و شاهد در این منطقه استقرار یابند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا