سید حمید کلانتری استاندار اسبق یزد دروبلاگ خود "شهرخوبان" اورده است که یک موسسه خیریه درسالروز میلاد مولای متقیان ازخیرین شهرستان صدوق تجلیل می کند

یزدفردا :سید حمید کلانتری استاندار اسبق یزد دروبلاگ خود "شهرخوبان" اورده است که یک موسسه خیریه درسالروز میلاد مولای متقیان ازخیرین شهرستان صدوق تجلیل می کند 

سید حمید کلانتری (شهرخوبان):از جمله کارهای خوب، ارزشمند و خداپسندانه ای که موجب رشد انسانها و تقویت روابط انسانی و پیوندهای اجتماعی می شود. انجام خدمات نیکوکارانه و فعالیت های اجتماعی، رفاهی و مذهبی عام المنفعه است. از دیرباز درکشور ما ارائه خدمات فراوانی از جمله ساخت مدرسه، بیمارستان، کاروانسرا، مسجد، حسینیه، کتابخانه، توسط خیّرین و نیکوکاران رایج بوده است، سنت وقف نمودن بخشی از دارایی های فردی برای یک موضوع مشخص در کمک به ایتام، نیازمندان، زنان بی سرپرست، بیماران صعب العلاج، تأمین هزینه مراسم عزاداری یا جشن های مذهبی از سنت های پسندیده ای است که در گذشته بیشتر مورد توجه بوده که نیازمند احیاء و توسعه می باشد.

 بنیاد اندیشه و احسان توحید  به عنوان یک موسسه فرهنگی و عام المنفعه با هدف ترویج و توسعه نیکوکاری، در نظر دارد با بهره مندی از مشارکت جمعی از خوبان شهرستان صدوق استان یزد شامل اشکذر، رضوانشهر، ندوشن، رستاق و خضرآباد با برگزاری مراسم و نشست ویژه ای در روز میلاد سراسر سعادت حضرت مولی الموحدین امام علی (ع)از نیکوکاران این شهرستان و کارهای نیکوی مردمی انجام یافته تقدیر و سپاسگزاری نماید و با عنایت به وجود بانی خاص برای این امر ارزشمند این برنامه به لطف الهی همه ساله در روز 13 رجب همراه با جشن میلاد تکرار خواهد شد.

 بدینوسیله از همه عزیزانی که به نحوی اطلاع از اجرای یک کار خیر داوطلبانه از قبیل ساخت مدرسه، مسجد، حسینیه، بیمارستان، کتابخانه، ورزشگاه، یا اقدامی در جهت دستگیری از فقرا و نیازمندان  یا کارهای مشابه توسط خیرین در محلات شهری و روستاهای تابعه شهرستان دارند درخواست می شود اطلاعات خود را از طریق تلفن 3536751-0913 به آقای سید حسین کلانتری یا شماره 6238866-0351  فکس نمایند و یا به آدرس الکترونیک  hkalantari77@gmail ایمیل نمایند.

شورای برگزاری این مراسم با بررسی همه اطلاعات واصله نسبت به انتخاب افراد واجد شرایط و معرفی برگزیدگان اقدام تا به نحو مقتضی از آنان تقدیر به عمل آید.

ملاحظات :

 1-      در اولین سال برگزاری از خیرین برجسته ای که در دهه گذشته کارهای مؤثری در شهرستان انجام داده اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

 2-      طرحها و پروژه های خیری سال جاری شامل طرحهایی است که از 13 رجب امسال تا 20 جمادی الثانی سال آتی  ( سالروز تولد حضرت زهرا (س) ) یا به بهره برداری رسیده اند یا بالغ بر 80% پیشرفت داشته باشند.

 3-      چنانچه اهالی شهرستان صدوق که در تهران یا دیگر شهرهای کشور زندگی می کنند طرح نیکو کارانه ای را در شهر محل زندگی خود انجام داده باشند و به اطلاع ستاد برگزاری مراسم برسد از آنان نیز درصورت داشتن سایر شرایط برای شرکت در مراسم دعوت به عمل خو.اهد آمد.

4-      درخواست می نمائیم هرگونه نظر یا پیشنهادی برای پربارتر شدن این مراسم دارید ارائه فرمائید.

(وبلاگ شهرخوبان)

 

                                                                                                                                     

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا