جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور جانشین ستاد انتخابات استان یزد، هیأتهای اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد.

یزدفردا:در این جلسه فرماندار بهاباد با بیان این مطلب که در مرحله اول انتخابات، مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی مهر ناامیدی بر چهره بدخواهان نظام زدند اظهار امیدواری كرد مردم در انتخابات این دوره نیز با حضور گسترده ای داشته باشند.

"محمدرضا هدائی" به اهمیت و حساسیت این مرحله از انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم شریف بهاباد با مشارکت گسترده و حضوری کم نظیر بار دیگر وحدت و همدلی دوستان انقلاب و یأس ناامیدی دشمنان را ثابت خواهند کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای مهمی كه در سال 90 برای كشور و ملت بوجود آمد خاطر نشان كرد: همانطور كه مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند، سال گذشته به معنای حقیقی كلمه سال بروز اقتدار ایرانی اسلامی بوده است، مردم چه در راهپیمایی 22 بهمن و چه در میزان مشاركت در انتخابات مجلس نهم آنچنان شاخص حضور خود را در تاریخ منطقه ثبت كرده‎اند كه نظیر آن را در گذشته كمتر داشته‎ایم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در پایان با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به عنوان " تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی " گفت: همه باید برای تحقق این هدف در سال جاری همت خود را به كار گیریم.

در ادامه جلسه جانشین ستاد انتخابات استان از آمادگی حوزه انتخابیه مركز مهریز برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در شهرستان های ابرکوه،بافق، بهاباد،خاتم و مهریز خبر داد و گفت: 182 شعبه اخذ رای که 119 شعبه آن ثابت و بقیه سیار است در 15 اردیبهشت ماه کار جمع آوری آراء این 5 شهرستان را بصورت تمام مکانیزه انجام خواهند داد.

"مهدی تقوایی" گفت: برای برگزاری این دوره از انتخابات 4500 الی 5 هزار نفر عوامل اجرائی، نظارت، بازرسی، حفاظت، امنیتی و پشتیبانی شرکت دارند.

وی افزود: این مرحله مانند مرحله اول از حساسیت سیاسی و اجتماعی بالائی برخوردار است و از مردم انتظار می رود با حضور خود در انتخابات پاسخ یاوه گوئی دشمنان را بدهند.

همچنین در این جلسه اعضاء ستاد انتخابات نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار نمودن انتخابات در مرحله دوم بیان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا