دخیل عباس زارعزاده در جمع انبوه مردم مروست به جاده سازیها، آبرسانی ها، گازکشی ها، و برخی دیگر از عملیات های اجرایی در شهرستانها اشاره گفت: اگر مسئولین استان در این چهار سال مثل همین چند روز نزدیک انتخابات برای مردم شهرها کار می کردند باور کنید معجزه میشد.

یزدفردا :به گزارش ستاد انتخاباتی زارهع زاده :دخیل عباس زارعزاده در جمع انبوه مردم مروست به جاده سازیها، آبرسانی ها، گازکشی ها، و برخی دیگر از عملیات های اجرایی در شهرستانها اشاره گفت: اگر مسئولین استان در این چهار سال مثل همین چند روز نزدیک انتخابات برای مردم شهرها کار می کردند باور کنید معجزه می شد.
وی ضمن انتقاد از استفاده از بیت المال در تبلیغات انتخابات تصریح کرد: چه اتفاقی افتاده که مسئولین دست از پا نشناخته اینطور دارند حرکت می کنند، چرا در سال های گذشته شاهد این اقدامات نبودیم؟ اگر اینطور پیش می رفت برای این 5 شهرستان معجزه می شد.
زارعزاده تصریح کرد: در بافق هم اعلام کردم، خوشحالم چون دارم میبینم یک پتانسیل عظیمی برای توسعه در استان خوابیده که  خبر نداشتیم، یک مجموعه عظیمی خیز برداشتند و چنان شبانه روز کار می کنند که اگر اینها همینجور که الان کار می کنند ، باور کنید معجزه می شد.
وی ابراز داشت: به دولتی ها چه ربطی دارد که برای مردم تصمیم می گیرند و تکلیف برای مردم روشن کنند، اگر امکاناتی به استان می دهند اینها برای مردم است، شما فقط واسطه اید که اینها را به مردم برسانید نه اینکه اینها را ابزار و اهرم فشار برای جلب آراء مردم قرار دهید.
وی تاکید کرد: اگر به برکت و همت این مردم به مجلس بروم مردانه وظایفم اجرا می کنم و اجازه نمی دهم از ابزاری که برای مردم است اهرمی علیه مردم استفاده کنم.
زارعزاده با بیان مشکلات و کمبودهای شهرستان خاتم گفت: از بهداشت و درمان گرفته  تا اشتغال جوانان فرهیخته در شهرستان خاتم متاسفانه اصلا کار نشده و زمینه پیشرفت دانش آموزان شهرستان خاتم  که جزء افتخارات مدرسه نمونه ابن سینا در شهرستان مهریزند اصلا در این شهرستان احساس نمی شود.
وی افزود: متاسفانه تا به حال به ورزش جوانان و نوجوانان این شهرستان و به فضای آموزشی توجه نشده، اینها پیش نیاز پیشرفت شهرستان خاتم است .
وی در پایان از جوانان این شهرستان به نیکی نام برد و گفت: شهرستان خاتم علی رغم نبود فضای ورزشی و تفریحی بهترین جوانان و سالمترین جوانان را دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا