با حضور فرماندار صدوق كانون فرهنگي اجتماعي بانوان مهرانديش صدرآباد ندوشن افتتاح شد

 صدوق نمایندگی یزدفردا:با حضور فرماندار صدوق كانون فرهنگي اجتماعي بانوان مهرانديش صدرآباد ندوشن افتتاح شد

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومي فرمانداري صدوق،"احمد علي دشتي پور" روز چهارشنبه در مراسم افتتاح كانون فرهنگي اجتماعي بانوان مهرانديش صدرآباد ندوشن اظهار داشت: زنان امروز ما نقش بسیار فعال‌تر و چشمگیرتری را در ترسیم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کنند.

فرماندار صدوق وظیفه زنان را در عرصه كنونی جامعه بسیار خطیر دانست و گفت: امروز اگر موفقیتی در جامعه ثبت می شود، پایه و اساس آن پاكدامنی و رشادت های زنان است.

اين مقام مسئول تصريح كرد: با توجه به تغییرات عمیق فرهنگی، دختران و زنان جوان ما نیاز به یادگیری بیشتر در زمینه مهارت های آموزشی دارند كه در این میان، برگزاری همایش ها و كارگاه های آموزشی یكی از اقداماتی است كه در سطح پیشگیری اولیه بر افزایش و تقویت توانایی های روانی اجتماعی افراد موثر است.

فرماندار صدوق  با اشاره به دیدگاه ولایی و ولایتمداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ایشان را شهید راه ولایت دانست و گفت : زنان جامعه ما نیز با تاسی از آموزه‌های حضرت زهرا (س) باید در زمینه‌سازی جریانات سیاسی و اجتماعی جامعه امروز نقش چشمگیرتری را ایفا کنند .

مشاور امور بانوان استانداري يزد نيز در اين مراسم گفت:نقش زنان در پیشرفتهایی که طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پس از جنگ تحمیلی به دست آمده،نقش تعیین کننده ای بوده است.

 "عبدالحسين زاده" اظهار داشت:روحیه پیشرفت علمی در زمان رژیم ستمشاهی نیز در بانوان ایرانی وجود داشت،ولی رژیم طاغوتی پهلوی هرگز نمی خواست که زنان ایرانی نقش علمی و تأثیرگذار در جامعه داشته باشند و فقط به نقش ابزاری زنان می اندیشید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا