یزدفردا "بی بی سی فارسی زهرا امیر ابراهیمی(زهره دختر شوکت) هنرپیشه جنانجالی دهه اخیر سینمای ایران را به استخدام خود در آورد .
به گزارش یزدفردا " قرائن حکایت از آن دارد که زها امیر ابرهیمی مدتی قبل به دلیل همکاری با جریان فتنه از ایران به پاریس  مهاجرت نموده و  بعد از اقامت در این کشور به عنوان گزارشگر بخش بی بی سی فارسی مشغول به فعالیت شد.

زهرا امیر ابراهمی بازیگر جنجالی سینمای ایران  که به کشور پاریس مهاجرت کرد ه و  درخواست پناهندگی در این کشوررا نموده است.

از طرفی بعد از مذاکرات بسیار، مسئولین شبکه بی بی سی فارسی موفق شدند وی را به عنوان گزارشگر این شبکه در فرانسه به کار گمارند البته این سناریو ی از پیش تعریف شده در حالی اتفاق افتاد که امیر ابراهیمی قبل از استخدام در یک مصاحبه با فرناز قاضی زاده مجری  بی بی سی علت ترک ایران را بازگو کرد و  منکر همه اعترافات خود در خصوص پخش فیلم جنجالی و... گردید.

امیرابراهیمی در این رابطه به بی بی سی فارسی گفت:‌ فیلم مذکور متعلق به من نبوده و برخی ها با برنامه ریزی قبلی در صدد تخریب شخصیت من بوده اند که البته به خواسته خود نیز رسیدند اما ممکن است آنها اکنون پشیمان شده باشند.

به هر ترتیب بعد از انجام این مصاحبه امیر ابراهیمی به استخدام شبکه بی بی سی فارسی درآمد و اولین گزارش خود را هم در روز های گذشته از وضعیت مردم فرانسه قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور پخش کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا