سید جلال یحیی زاده فیروزآبادی با انتقاد از برخی عزل و نصب‌های مسئولان ورزشی در آستانه المپیک تصریح کرد: ما نسبت چنین اقدامات و برخی موضع گیری‌های چالش ساز انتقاد جدی داریم.

یزدفردا:سید جلال یحیی زاده فیروزآبادی  با انتقاد از برخی عزل و نصب‌های مسئولان ورزشی در آستانه المپیک تصریح کرد: ما نسبت چنین اقدامات و برخی موضع گیری‌های چالش ساز انتقاد جدی داریم.

به گزارش خبرنگار یزد فردا"یحیی زاده  با انتقاد از برکناری چهار رئیس فدراسیون و جابجایی افرادی در کادر مدیریتی کشتی، اظهارداشت:  با توجه به قرارگرفتن اردوگاه ورزشی کشور در آستانه المپیک لندن ، ما نسبت به چنین اقدامات و برخی موضع گیری‌های چالش ساز انتقاد جدی داریم.

نماینده تفت و میبد در مجلس‌شورای اسلامی با اشاره به این‌که در خصوص جابجایی‌ها که عده‌ای آن را تسویه حساب شخصی می‌دانند، اطلاعاتی داریم، گفت: برخی اخبار، از احتمال برکناری‌های دیگر حکایت دارد که به عقیده ما این کار به شدت برای تیم های ملی مضر است.

وی با بیان این‌که برای حضور تیم‌های ملی کشورمان به المپیک، باید فضایی آرام وبدون چالش و هیاهو ایجاد کنیم، تاکیدکرد: با توجه به نزدیکی بازی‌های المپیک و بالا رفتن سطح انتظار مردم از ورزشکاران ملی‌پوش کشور، ضرورت دارد، از اقدام‌های چالش برانگیز پرهیز شود.

یحیی‌زاده تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس مسئولیت نظارتی و قانونگذاری در این زمینه از هراقدامی فروگذار نخواهند بود.

این عضو کمیته ورزش مجلس هشتم در پایان با بیان این‌که فراکسیون ورزش نسبت به چنین اقداماتی نگران است، یادآورشد: کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش در صورت بروز مشکلات دیگر در این زمینه، براساس وظیفه نظارتی خود اقدام مناسب خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا