باحضور فرماندار صدوق كلنگ احداث خوابگاه هنرستان نمونه پسرانه خادمي رضوانشهر به زمين زده شد

صدوق نمایندگی یزدفردا: باحضور فرماندار صدوق كلنگ احداث خوابگاه هنرستان نمونه پسرانه خادمي رضوانشهر به زمين زده شد

 
به گزارش یزدفردا بنابراعلام فرمانداري صدوق، "احمدعلي دشتي پور" روز چهارشنبه در مراسم گلنگ زني خوابگاه هنرستان نمونه پسرانه خادمي رضوانشهر اظهار داشت: علم ارزش والایی دارد و رستگاری انسان به آن وابسته است.
فرماندار صدوق تصريح كرد: نخبگان و دانش‌آموزان ممتاز و برتر در عرصه‌های علمی، الگوی دیگر دانش‌آموزان هستند و همین امر وظیفه و مسوولیت آنها را در حفظ ارزش‌های اخلاقی و نخبه بودن بیشتر می‌کند.
وی افزود: کسب علم و دانش، در جهت توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردای جامعه اسلامی ما هستند.
دشتي پور اضافه كرد: ایران اسلامی پس از انقلاب در زمینه تولید علم و دستیابی به علوم نوین جهان پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته و توانسته است خود را به عنوان یکی از قدرت‌های علمی دنیا معرفی کند.
وی افزود: تا پیش از انقلاب در کشور شاهد نخبه‌سوزی بودیم، اما با سر کار آمدن حکومتی اسلامی و دینی که پایه‌های آن مبتنی بر تولید علم و دانش بود نخبه‌پروری یکی از ارکان حفظ قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است و امروز نیز به این مهم توجهی ویژه صورت می‌گیرد.
لازم به ذكر است اين خوابگاه درزميني به مساحت 14هزار وزيربناي 1500مترمربع دردوطبقه با اعتبار7ميليارد ريال توسط حسين خادمي خير رضوانشهري احداث خواهد شد.
رضوانشهر صدوق با بيش از 5000 نفر جمعيت در فاصله 12 كيلومتري مركز استان قرار دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا