رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان صدوق گفت: به منظور تقویت نیروی انسانی ماهر و متخصص و در جهت ارتقاء آموزش های علمی و عملی و رونق بخشیدن به حضور جوانان در امر آموزش تفاهم نامه ای بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای و صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان صدوق منعقد شد.

مجید فصاحت افزود: این تفاهم نامه در راستای حمایت از آموزش دیدگان در رابطه با حمایت های خود اشتغالی و مشاغل خانگی منعقد گردید که هدف آن ارائه آموزش های نوین و تربیت نیروی انسانی ماهر است که پس از طی دوره آموزشی در بخش های مختلف کشاورزی ، صنعتی و خدماتی در جهت سبد شغلی شهرستان به کار گرفته شود.

وی افزود: ارائه لیست مشاغل خانگی مورد نیاز در سبد اشتغال شهرستان مصوب کارگروه اشتغال در سال 89 به مرکز فنی و حرفه ای صدوق، قرار گرفتن افراد واجد شرایط تحت حمایت های تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی صندوق و اعزام کارشناسان از سوی صندوق مهر امام رضا برای راهنمایی و توجیه کارآموزان در محل فنی و حرفه ای از تعهدات صندوق مهر امام رضا در این تفاهم نامه است.

فصاحت تعهدات مرکز اموزش فنی و حرفه ای صدوق در این راستا را پیش بینی و برگزاری نیاز های آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان متناسب با لیست ارائه شده از سوی صندوق و معرفی افراد واجد شرایط استفاده از تسهیلات به صندوق مهر امام رضا (ع) عنوان کرد.

وی از انعقاد تفاهم نامه آموزشی با دیگر ارگان های این شهرستان از قبیل اداره آموزش و پرورش ، کمیته امداد امام خمینی، پادگان آیت الله خاتمی، اداره بنیاد مسکن، هلال احمر، اداره جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز توانبخشی دخترانه امید اشکذر این شهرستان خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا