پیرو کارگاه آموزشی طرح عفاف و حجاب در ستاد استان ، شروع مرحله جدید اجرای طرح و لزوم توجیه کارمندان مرکز، جلسه توجیهی در دانشگاه پیام نور میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنکار یزد فردا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان یزد رئیس دانشگاه پیام نور میبد از تلاش کلیه کارکنان در اجرای مناسب مراحل قبلی طرح عفاف و حجاب تشکر و هماهنگی و همفکری بیشتر کارکنان را در اجرای مرحله جدید طرح عفاف و حجاب خواستارشد.

"رضا رشیدی" گفت: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب یک قانون است که اجرای آن در سطح دانشگاه گام بلندی در مسیر نهادینه کردن عفاف و حجاب در جامعه خواهد بود.

وی افزود: کرامت انسانى زن، در سايه حجاب و عفاف او تامين مي‌شود وحجاب يکى از احکام دينى است که براى حفظ و پاکدامنى زن و نيز حفظ جامعه از آلودگي‌هاى اخلاقي تشريع شده است.

"رشیدی" با بیان اینکه نهضت عاشورا نیز براى احياى ارزش‌هاى ديني بوده است، تصریح کرد: حضرت امام حسين(ع) و زينب کبرى(س) و دودمان رسالت، چه با سخنانشان، چه با نحوه عمل خويش، يادآور اين گوهر ناب بوده اند.

گفتنی است در این نشست بسته جامع آموزشی عملیاتی عفاف و حجاب شامل ضوابط پوشش، فرم ارزشیابی بازرسین، نحوه تکمیل کاربرگ ثبت تخلفات و برخورد با دانشجویان متخلف تشریح و در پایان ریاست دانشگاه برخورد قاطع و دور از واهمه کلیه کارمندان با افراد متخلف و ارائه گزارش روزانه را خواستار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا