در این جلسه با حضور شهردار میبد، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری و مسئولان واحدهای ذیربط سازمان مذکور تشکیل شد و مشکلات موجود سازمان بررسی و راهکارهایی برای حل آن مطرح شد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل ازروابط عمومی شهرداری میبد، این جلسه  با حضور شهردار میبد، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری و مسئولان واحدهای ذیربط سازمان مذکور تشکیل شد و پس از ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مشکلات موجود بررسی و راهکارهایی برای حل آن مطرح شد.

در این جلسه به موضوع بهره برداری از پروژه پایانه مسافربری درون شهری، واگذاری مینی بوس ها به بخش خصوصی، چگونگی گزینش رانندگان، نحوه سرویس دهی مطلوب به مردم و تعمیر و نگهداری مینی بوس ها و پرداخته شد.

شهردار میبد در این جلسه گفت: در حال حاضر با اقدامات خوبی که در سال جدید انجام شده سازمان حمل و نقل شهری به صورت کاملا مستقل اداره می شود. وی اظهار امیدواری کرد که با مدیریت خوب و راهبردی مشکلات پیش روی این سازمان مرتفع خواهد شد.

در ادامه شهردار میبد تأکید کرد می بایست تمام رانندگانی که قصد دارند در زمینه جابجایی مسافر فعالیت کنند تمامی مراحل گزینش به ویژه عدم اعتیاد و تأییدیه اماکن را طی کنند و پس از اشتغال به کار نیز باید در برخورد با مردم شئونات اسلامی و اخلاقی را رعایت کنند.

وی همچنین افزود: شهرداری نیز با پرداخت یارانه مناسب به بخش خصوصی قصد دارد امکان سرویس دهی به بهترین شکل مطلوب را در سطح شهر به مردم فراهم آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا