در ادامه روند تجهیز پارکها و اماکن عمومی سطح شهر به وسایل بازی و لوازم ورزشی در سال گذشته مبلغ 860 میلیون ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد در ادامه روند تجهیز پارکها و اماکن عمومی سطح شهر به وسایل بازی و لوازم ورزشی در سال گذشته مبلغ 860 میلیون ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.در این راستا تعداد 13 ست وسایل بازی کودکان و دو دستگاه مجموعه بازی پلی اتیلن توسط شهرداری میبد خریداری شده و در پارک بهاران نصب شده است.

همچنین در سال گذشته برای توسعه ورزش همگانی 2ست لوازم ورزشی در پارک رهگذر 2 و چند پارک محلی دیگر نصب شد.

بنا براین گزارش در سال گذشته جهت رفاه بیشتر خانواده ها در استفاده از اماکن عمومی از جمله فضای سبز و پارکها سعی شد با فراهم آوردن امکانات ویژه ای فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت مردم به وجود آید که می توان به عنوان نمونه به پارک بزرگ بهاران اشاره نمود.

علاوه بر این شهرداری میبد قصد دارد در سال جاری نیز با خرید چند مجموعه وسایل بازی کودکان و لوازم ورزشی جدید و نصب آنها در محل های مورد نیاز  جهت رفاه حال بیشتر شهروندان اقدام نماید.

شهردار میبد در خصوص تجهیز پارکها و میادین شهرستان بیان داشت در جهت ایمنی بیشتر کودکان به هنگام استفاده از وسایل بازی مبلغی بالغ بر 150 میلیون ریال برای ایمن سازی کف زمین های بازی کودکان هزینه شده است.

محمد رضا حفیظی شهردار میبد افزود : هم اکنون اکثر پارک ها و بوستانهای سطح شهر مجهز به وسایل بازی کودکان و لوارم ورزشی می باشد.

قابل ذکر است میبد دارای 131 هکتار پارک ،بوستان و فضای سبز شهری می باشد که از این حیث دراستان در جایگاه دوم قرار دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا