در راستای توسعه پارک ها و فضای سبز شهری میبد در مهرماه سال 90 کار مطالعات احداث پارک بیداری اسلامی در محله ده آباد انجام شد و عملیات عمرانی آن از آبان سال گذشته آغاز شد و در اردیبهشت سال جاری خاتمه یافت

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، در راستای توسعه پارک ها و فضای سبز شهری میبد در مهرماه سال 90 کار مطالعات احداث پارک بیداری اسلامی در محله ده آباد انجام شد و عملیات عمرانی آن از آبان سال گذشته آغاز شد و در اردیبهشت سال جاری خاتمه یافت.

این پارک با توجه به گرامیداشت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با همین عنوان در مساحتی نزدیک به 3000 متر مربع در خیابان کاشانی کوچه خالق 3 احداث شده است. قسمت هایی از این پارک جهت نصب وسایل بازی کودکان و مبلمان پارک در نظر گرفته شده و عملیات تأسیساتی آبنمای آن نیز به اتمام رسیده است که در آینده نزدیک تست و آبگیری خواهد شد. پارک بیداری اسلامی پس از آماده شدن محوطه فضای سبز به وسعت 1300 متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

قابل ذکر است جهت احداث و تجهیز پارک مذکور مبلغ 950 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و کار نصب وسایل بازی و سایر تأسیسات آن نیز به زودی انجام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا