یزدفردا:به همت دفتر مطالعات و آموزش نيروي انساني دانشگاه آزاد اسلامي ميبد كارگاه آموزشي مديريت زمان(منطقه اي) با شناسه 1129به مدت يك روز در واحد ميبد برگزار شد.
 اين كارگاه آموزشي باحضور معاونين ومديران بخشهاي مختلف  ومديران گروههاي آموزشي اين واحد و تعدادي از واحد هاي منطقه 7 در سالن كنفرانس ساختمان اداري برگزار گرديد.
دكتر بهرام زاده مدرس اين دوره آموزشي ،در حاشيه اين كارگاه گفت: مديريت از جمله رشته هايي است كه مي كوشد فرايند بهره وري از منابع سازماني رابا استفاده از برنامه ريزي هماهنگ و مديريت منابع مادي و انساني و تعليم روابط مابين محيط بيرون و درون سازماني را در راستاي نيل به اهداف تعيين شده تقويت و اثر بخش نمايد .
وي مديريت زمان را از توانمنديهاي مدير موفق دانست و گفت: مديريت زمان، شيوه استفاده بهتر از زمان براي رسيدن به هدفهاي مورد نظر را به ما نشان خواهد داد.
 خانم مفيديان مسئول دفتر مطالعات و آموزش نيروي انساني دانشگاه آزاد اسلامي ميبدنيز هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی بيشتر شرکت‌کنندگان با مفاهیم مدیریت زمان ، و شناخت عوامل اتلاف وقت  و روشهاي مناسب استفاده ازاين سرمايه در مديريت برشمرد.
خانم مفيديان خاطر نشان کرد: بر اساس نظر سنجی بعمل آمده از شرکت کنندگان ،این دوره  آموزشی بسیار مطلوب و مفید بوده است










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا