یزدفردا:جامعه ما دچار افسردگی است ونیاز به شادابی و نشاط دارد

جشن بزرگ عید مبعث با حضور نماینده مردم اردکان،شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از مردم شهرستان اردکان در محل پارک آزادی اردکان برگزار شد.

نماینده مردم اردکان در این مراسم ، باتبریک فرارسیدن عید مبعث پیامبر(ص)،تحقق اهداف مبعث را باعث نجات و سعادت بشر دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت زندگی امروزی و تنگناها و فشارهای مختلف که جوامع را به نوعی دچار استرس و افسرگی کرده است،شهرستان اردکان را نیز  از این امر مستثنی ندانست و برگزاری چنین مراسمی که گل لبخند را بر چهره مردمان این دیار می نشاند و نشاط و شادابی را برای آنها به ارمغان می آورد ضروری دانست و بر تداوم این برنامه ها که مردم بتوانند ساعاتی از اوقات فراغت خود را در یک فضای شاد با امید به اینده سپری کنند تاکید کرد.

"محمدرضاتابش" همچنین در این مراسم خبر از احداث پارک مخصوص بانوان داد و اظهار امیدواری کرد به همت شهرداری و شورا ، تا پایان سالجاری این مجموعه راه اندازی شود.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان گفت: مفتخرم به خدمتگزاری به شما و از خداوند میخواهم که توفیق تداوم خدمتگزاری خالصانه را به شما مردم شهرستان اردکان که وجودتان باعث افتخار است داشته باشم.

شهردار اردکان نیز در این مراسم اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی بصورت مستمر را از برنامه های شهرداری در جهت نشاط و شادابی اجتماعی شهر برشمرد و با اشاره به بودجه 16 میلیارد تومانی شهرداری در سالجاری گفت:پروژه های مورد نیاز مردم پیش بینی شده و قصد آن داریم تا هر ماه پروژه جدیدی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

"محمد علی مروتی" همچنین از پیگیریهای نماینده مردم اردکان در تامین اعتبار و امکانات شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر و همراهی مردم قدردانی نمود.

مولودی خوانی و اجرای برنامه های طنز،موسیقی پاپ،برنامه مخصوص کودکان، نورافشانی،سخنرانی و اهدای جوایز به حاضرین از جمله برنامه هایی بود که مورد استقبال جمع کثیری از حاضرین قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا