حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده حاج حبیب برزگری را به عنوان رئیس دفتر مردمی خود برگزید.

با شروع به کار نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بنا به لزوم تحول گسترده در ارتباطات مردم و نماینده  و در جهت تسهیل در امور مطالبات مردمی و به دنبال برنامه ریزی درجهت ساماندهی و گسترش دفتر ارتباطات مردمی، از سوی حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال یحیی زاده نماینده مردم شریف تفت و میبد آقای حاج حبیب برزگری بعنوان رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده دوره نهم منصوب گردید.
حاج حبیب برزگری فیروزآبادی متولد ۱۳۴۰ فیروزآباد میبد دانش آموخته رشته مدیریت  دانشگاه  امام حسین (ع) تهران از نیروهای پرتلاش و از مدیران مخلص ده های اخیر در منطقه یزد محسوب می گردد.
وی اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با فارغ التحصیلی در مقطع دبیرستان در سال ۱۳۵۸خدمتگزاری را  با همکاری جهاد سازندگی شروع و در نیمه اول سال ۱۳۵۹ با عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد، مدافعان جبهه های غرب را همراهی و با شروع جنگ تحمیلی خدمت در جبهه های جنوب را اختیار نمود.
برزگری در دوران سی ساله خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دفاع مقدس همراه  خیل عظیم شهیدان و جانبازان و ایثارگران در سطح  شهرستان میبد و استان یزد به خدمت خالصانه پرداخته و مسئولیت های مهمی را بردوش داشته است.
پس از پایان جنگ تحمیلی خدمت در صنایع خودکفائی و صنایع دفاعی استان را برگزیده و در سنگر جدید مسئولیت های ستادی و صنعتی را برعهده داشته است. آخرین مسئولیت ایشان تا سالهای پایان خدمت سی ساله، مدیریت صنایع متالوژی یزد از زیرمجموعه های صنایع دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا