یزدفردا : حجت الاسلام "محمدعلی ملاحسینی" در خطبه‌های نماز جمعه در اين رابطه تاكيد كرد: تابع تقسیمات کشوری هستیم و معدن سنگ آهن چاه گز نيز از نظر تقسیمات کشوری جزء شهرستان بهاباد و متعلق به این شهرستان است.

وي افزود: اسناد و مدارک اين موضوع، معتبر و قطعی و محکم است و نشان از این دارد که این معدن متعلق به بهاباد است و هیچ خدشه‌ای هم نمی‌تواند به آن وارد شود و نمی‌شود.

خطیب جمعه بهاباد در ادامه با تبريك مناسبت‌های مذهبي اين هفته، به نامگذاري سالروز ولادت با سعادت سرور آزادگان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع)  به عنوان روز پاسدار اشاره كرد و با يادآوري نقش تعیین‌کننده سپاه در خنثی کردن توطئه‌های سال‌های اول انقلاب، جنگ تحمیلی، دوران سازندگي و خنثي كردن فتنه 88، گفت: روز پاسدار فرصت بسیار خوبی برای بررسی عملکرد سه دهه بعد از انقلاب اين عزیزان است.

وي نامگذاري روز تولد قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز را افتخاري براي جانبازان خواند و از آنان به عنوان عزیزانی که در دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس دادند و با جانفشانی‌هاي خود خیر دنیا و آخرت را کسب کردند، ياد كرد.

امام جمعه بهاباد در ادامه‌ي خطبه‌ها به مذاکرات ایران با گروه 1+5 در مسکو اشاره کرد و افزود: این نشست نشان داد غربی‌ها همواره به دنبال سیاست گفت‌وگو برای گفت‌وگو هستند و هیچ برنامه‌ای برای به رسمیت شناختن حقوق حقه مردم ایران را ندارند ولی در این میان تجربه 33 ساله بعد از پیروزی انقلاب نشان داده است كه هر گاه ملت در مقابل اصول و آرمان‌های خود، صبر و مقاومت را از خود نشان بدهند، خداوند آنها را یاری می‌کند و اقتدار ما و عزت ما، مرهون همین مقاومت و پایداری در مقابل اصول و آرمانهای انقلاب است.

وي ادامه داد: ما از دشمنان ملت ایران می‌خواهیم که از تکبر و برتری خواهی و امتیاز طلبی و انتظارات غیر منطقی دست بکشند و بدانند ملت ایران ملتی مقاوم و پایدار و چنین ملتی هرگز از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام ملاحسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد همچنين در خصوص برداشت گندم و جو و پرداخت زکات از سوی کشاورزان، سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش و ماه شعبان ماه بندگی خدا، سخناني ايراد كرد.

منبع :ایسنا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا