محمد علی قاسم زاده (بافق فردا):به گزارش نشریه آهن بافق صبح روز چهارشنبه فیروز کریمی مربی مطرح فوتبال تیم های لیگ برتری کشور وارد شهرستان بافق و مجموعه شرکت سنگ آهن شد.

وی در ابتدای حضور خود از امکانات رفاهی ورزشی باشگاه سنگ آهن بازدید نمود.

یکی از اهداف عالیه شرکت سنگ آهن درراستای اهمیت به ورزش شهرستان و مطرح شدن تیم سنگ آهن بافق در مسابقات دسته یک کشور، استفاده از مدیران و مربیان مطرح ودرجه یک کشوری است.باشگاه سنگ آهن با دعوت از فیروز کریمی مربی ارزشمند فوتبال  برگ زرینی بر افتخارات ورزش بافق رقم زد.

فیروز کریمی که هنوز حضورش برای اهالی فوتبال در شهرستان بافق قابل باور نیست بعد از بازدیداز امکانات ورزشی سنگ آهن رضایت خود را به جز مساعد نبودن چمن ورزشگاه از دیگر امکانات اعلام نمود . وی خاطر نشان کرد مردم  خونگرم و فهیم شهرستان بافق استحقاق حضور یک تیم فوتبالی در لیگ برتر کشور را دارند و ما با همکاری وهمفکری با مدیر عامل شرکت پس از مراجعت از سفر مکه مکرمه راهها را برای طی کردن پله های صعود هموار خواهیم نمود.

لازم بذکر است تیم سنگ آهن بافق بدون هیچگونه بدهی قبلی از تربیت یزد خریداری شده اما گروهی فرصت طلب و غرض ورز که خواهان عدم پیشرفت فوتبال شهرستان هستند به دورغ حضور تربیت رابا بارمالی و بدهی های قبلی توصیف می کنند که جهت آسوده نمودن فکر مردم شهرستان و جوانان عزیز و علاقمند به ورزش فوتبال وروشن شدن حقایق صورتجلسه واگذاری تیم تربیت یزد به باشگاه سنگ آهن برروی همین سایت درج خواهدشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا