یزدفردا :جلسه ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان بهاباد با موضوع سفرهای تابستانه در محل فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

 در ابتدای این جلسه فرماندار بهاباد ضمن تشكر از فعالیتهای انجام شده در نوروز سال 91 گفت: باید با همكاری یكدیگر زمینه حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران در شهرستان تاریخی و دیدنی بهاباد و موجبات خشنودی هرچه بیشتر مسافران را فراهم نماییم.

"محمدرضا هدائی" با اشاره به حلول ماه مبارك رمضان در فصل تابستان و كاهش مسافرت در این ماه اظهار داشت: باید بر بهداشت و قیمت كالاها در ايام تابستان خصوصا اين ماه مبارك نظارت اساسی داشته باشیم.

وی از بخشداران خواست با توجه به اینكه شهرستان بهاباد دارای مناطق ییلاقی می باشد و مسافران زیادی از شهر و خارج از شهرستان جهت تفریح به آن مناطق سفر می كنند، توجه و تلاش بیشتری جهت فراهم ساختن امكانات رفاهی و آسایش مسافران داشته باشند.

هدائی همچنین توجه ویژه به ارزاق و احتیاجات عمومی را خواستار شد.

در این جلسه کمیته های مختلف به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر بین واحدها و ادارات در راستای استقبال از مسافرین تابستانه و آماده کردن زیر ساختهای لازم برای حضور مسافران، تشکیل شد.

تهیه لیست کشیک ادارات در ایام تابستان، نظافت و زیباسازی شهر و لکه گیری معابر، نصب بنر راهنمائی و خوش آمد گوئی، تهیه نقشه راههای شهرستان، تسطیح جاده های روستایی، نصب تابلو راهنمای روستاها، آب رسانی مناسب به مناطق تفریحی و گردشگری و همچنین تعیین مکان اسکان مسافران از مصوبات این جلسه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا