بخشدار مرکزی میبد خواستار برگزاری جشن های میلاد امام زمان (عج) متناسب با شئونات اسلامی و فرهنگ مردم شد.

محمد حسین قاسمی با حضور در روستای رکن آباد با اعضای شورای و دهیاری این روستا دیدار کرد و در جلسه ای ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خواستار برگزاری جشن های میلاد امام زمان (عج) متناسب با شئونات اسلامی و مطابق با فرهنگ مردم شد.

بخشدار مرکزی میبد از برگزاری جلسات هم اندیشی بخشداری با اعضای شوراها و دهیارهای روستاها خبر داد و گفت : بنا داریم در این جلسات هم اندیشی را با اعضای شورا و دهیارها برگزار کنیم تا دراین جلسات هماهنگی به هماهنگی بیشتر برسیم و همچنین در خصوص مسائل و مشکلات هر روستا در آن محل بحث و تبادل نظر نموده و نسبت به حل آنها تصمیمات لازم گرفته شود.

در این جلسه در خصوص میدان ورودی روستای رکن آباد بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد در مورد آزاد سازی زمین ها به منظور احداث این میدان جلسه ای با حضور بخشدار و مالکین در اسرع وقت برگزار شود.

بخشدار مرکزی میبد از نظافت عمومی روستا انتقاد کرد و خواستار رفع این مشکل به منظور رفاه بیشتر اهالی روستا و تعیین تکلیف این موضوع در حداقل زمان ممکن شد.

شایان ذکر است در این جلسه دیگر مشکلات روستا بصورت تک تک طرح و سپس اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا